خبرگزاری کار ایران

کارلوس به مرخصی رفته و برمی گردد؛

کفاشیان: خواست مردم ماندن کی روش است / دولت باید از فدراسیون حمایت کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۱۵

کی روش برنامه های بلند مدت و مفصلی برای تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ دارد و فدراسیون به تنهایی نمی تواند خواسته های خود را اجرایی کند و باید دولت نیز از ما حمایت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خواست مردم ماندن کارلوس کی روش در تیم ملی است ولی ما توان تامین خواسته های او را نداریم و دولت باید حمایت کند.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان که در حاشیه حضور جامعه ورزش در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: کی روش در حال حاضر در مرخصی بسر می برد و بعد از پایان دوران مرخصی خود به ایران خواهد آمد.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: کی روش برنامه های بلند مدت و مفصلی برای تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ دارد و فدراسیون به تنهایی نمی تواند خواسته های خود را اجرایی کند و باید دولت نیز از ما حمایت کند.

وی درباره این که کی‌روش گفته است، اگر حمایت نشود قرارداد را فسخ می‌کند نیز گفت: بله! عملی شدن برنامه‌های کی‌روش به حمایت دولت نیاز دارد و ما می توانیم با حمایت‌های دولت برنامه‌ها را عملی کنیم و برای جام جهانی دوره بعد موفق شویم. ما و مردم می‌خواهیم که کی‌روش در ایران بماند و می‌دانیم که با کی‌روش می توانیم موفق باشیم اما به حمایت دولت نیاز داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز