خبرگزاری کار ایران

نباید به دنبال بهانه باشیم؛

عمران‌زاده: حتما استقلال بی‌پول است که به بازیکنان چیزی نمی‌دهند / برای رحمتی کری نمی‌خوانم

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۵۴

باید برای ادامه حضور در جمع مدعیان هر ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. بعد از بازی برابر پیکان نزدیک به ۲ هفته بازی نداریم و می‌توانیم ریکاوری خوبی انجام دهیم.

مدافع استقلال می‌گوید بازیکنان تیمش نباید به چیزی جز موفقیت آبی‌پوشان فکر کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، حنیف عمران‌زاده در حاشیه تمرین تیمش و در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره بازی برابر پیکان گفت: یکشنبه بازی سختی برابر پیکان داریم و باید برای ادامه حضور در جمع مدعیان هر ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. بعد از بازی برابر پیکان نزدیک به ۲ هفته بازی نداریم و می‌توانیم ریکاوری خوبی انجام دهیم.

مدافع استقلال درباره رویارویی با رحمتی افزود: مهدی رحمتی زحمات زیادی برای استقلال کشیده و امیدوارم در همه بازی‌ها جز این بازی موفق باشد. نمی‌خواهم کری بخوانم اما در این بازی اگر به جلو بروم گل هم خواهم زد و همه فکر من موفقیت استقلال است.

عمران‌زاده در پایان درباره مشکلات‌مالی استفلال تصریح کرد: در این ۶ - ۷ سالی که در استقلال هستم هر زمان که پول باشد بین بازیکنان تقسیم می‌شود و الان هم حتما نیست که به بازیکنان چیزی نمی‌دهند. باید به فکر موفقیت استقلال باشیم و به دنبال بهانه نگردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز