خبرگزاری کار ایران

اتلتیکو مادرید ۴ – رئال مادرید صفر؛

توپخانه اتلتیکو، مادرید را به آتش کشید / کابوس کارلتو و کاسیاس کامل شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۵۹

دیدار تیم‌های اتلتیکو و رئال مادرید با نتیجه ۴ بر صفر به سود شاگردان دیه‌گو سیمئونه به پایان رسید تا شبی کابوس‌وار برای کارلتو و کاسیاس رقم بخورد.

دیدار تیم‌های اتلتیکو و رئال مادرید با نتیجه ۴ بر صفر به سود شاگردان دیه‌گو سیمئونه به پایان رسید تا شبی کابوس‌وار برای کارلتو و کاسیاس رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های اتلتیکو و رئال‌مادرید در دربی‌بزرگ مادرید از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه وینسنته‌کالدرون به مصاف هم رفتند که راه‌راه‌پوشان مادریدی ۴ بر صفر رئال را در هم کوبیدند تا هم خود را مدعی تر کنند و هم به سود بارسا ماردید را فتح کرده باشند.

ترکیب اتلتیکو مادرید:مویا، خوان‌فران، گودین، میراندا، سیکیرا، گابی، تیاگو، کوکه، آردا، گریژمان و مانژوکیچ

ترکیب رئال مادرید:کاسیاس، کارواخال، واران، ناچو، کوئنترائو، خدیرا، کروس، ایسکو، بیل، بنزما، رونالدو

تنها ۵ دقیقه از آغاز این دیدار گذشته بود که آردا توران با یک حرکت فنی از بین دو مدافع رئال گذاشت و درون محوطه جریمه پس از برخورد به کونترائو روی زمین افتاد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۸ دیگو گودین در برخورد با بازیکنان رئال به شدت از ناحیه بینی مصدوم شد، اما با مداوای اولیه به زمین بازگشت.

دقیقه ۱۴ ماریو مانژوکیچ توپی را که در پی یک ارسال بلند به محوطه جریمه رئال ‌فرستاده شد بود، با یک استپ سینه دقیق و پاسی دقیق‌تر به تیاگو، ‌ پشت محوطه جریمه رئال رساند که تیاگو با ضربه‌ای ناگهانی دروازه حریف را نشانه رفت. شوت زمینی و سنگین او پس از برخورد به کاسیاس از زیر دستان کاپیتان رئال خارج شد و به قعر دروازه لغزید.

پس از این گل عطش بازیکنان اتلتیکو برای رسیدن به گل فروکش نکرد و تنها ۴ دقیقه بعد از این گل، سول، بازیکن برزیلی اتلتیکو توپ ارسالی گیلهر روی دروازه رئال را با یک برگردان تماشایی به تور دروازه کاسیاس دوخت تا بازی در میان بهت رئالی‌ها ۲ بر صفر به سود اتلتیکو شود.

در ادامه اگرچه شاگردان کارلتو دست به حملات پراکنده‌ای برای جبران ۲ گل خورده انجام دادند، ولی نه تنها دروازه همشهری را باز نکردند بلکه ضد حملات خطرناک شاگردان سیمئونه دروازه کاسیاس را تا آستانه فروپاشی سوم هم قرار داد.

با شروع نیمه دوم کارلتو و تیمش کورکورانه با تدابیر جدید به دنبال روزنه‌هایی برای باز کردن دروازه مویا و اتلتیکو بودند، ولی این شاگردان سیمئونه بودند که در دقیقه ۶۶ روی حرکت زیبای تیمی آنتون گریژمان برای سومین بار کاسیاس را تسلیم کرد.

این پایان کار نبود چراکه در دقیقه ۸۹ روی ارسال زیبای تورس که نیمه دوم به میدان آمده بود، ماریو مانژوکیچ موفق شد چهارمین گل را هم با ضربه سری شیرجه‌ای وارد دروازه کاپیتان مادریدی‌ها کند تا شبی تلخ کارلتو و تیمش مقابل همشهری کامل شود.

تونی کروس و خسه از رئال و گابی، آردا توران، رائول گارسیا و دیگو گودین از اتلتیکو از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.
۸۵ '

اتلتیکو با این پیروزی ۵۰ امتیازی شد و همچنان پشت سر بارسای ۵۰ امتیازی در جایگاه دوم قرار دارد. رئال هم با همان ۵۴ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد. شاگردان سیمئونه بازی رفت را در برنابئو ۲ بر یک به سود خود رقم زدند.

برنامه ادامه رقابت‌های لالیگا به این شرح است:

شنبه ۱۸ بهمن

ویارئال - گرانادا، ساعت ۲۰:۳۰

لوانته - مالاگا، ساعت ۲۲:۳۰

یکشنبه ۱۹ بهمن

رئال‌سوسیداد - سلتاویگو، ساعت۰۰:۳۰

کوردوبا - آلمریا، ساعت ۱۴:۳۰

ختافه - سویا، ساعت ۱۹:۳۰

اسپانیول - والنسیا، ساعت ۲۱:۳۰

بیلبائو - بارسلونا، ساعت ۲۳:۳۰

دوشنبه ۲۰ بهمن

الچه - رایو وایکانو، ساعت ۲۳:۱۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز