خبرگزاری کار ایران

دلم برای پرسپولیس می‌سوزد؛

میناوند: قطبی بهترین گزینه برای پرسپولیس است / این تیم نیاز به شوک دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۰۹

دلم برای پرسپولیس می‌سوزد. وقتی تیم شکست می‌خورد از پیرمردی که جای پدرم است تا یک کودک از وضعیت آن از من سوال می‌کنند و وقتی به خانه برمی‌گردم سردرد می‌گیرم…

پیشکسوت باشگاه‌ پرسپولیس می‌گوید افشین قطبی گزینه اصلی جانشینی درخشان است.

مهرداد میناوند در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به وضعیت این روزهای پرسپولیس بیان داشت: در اواخر عمر مدیریت رویانیان در پرسپولیس، تیم شرایط خوبی داشت، اما از آنجا که پرسپولیس جایی برای افراد غیر تخصصی شده، حتی یک نفر هم که بعد از دو - سه سال کار یاد می‌گیرد مجدداً با یک تصمیم اشتباه او را کنار می‌گذارند. من قصد حمایت از کسی را ندارم و به عنوان یک هوادار می‌گویم پرسپولیس با مربیگری دایی با پرسپولیس با مربیگری پروین برایم فرقی نمی‌کند.

وی ادامه داد: وقتی پیش از شروع فصل این احساس پیش آمد که هیات‌مدیره در یارگیری با دایی همکاری لازم را ندارد تا جایی‌که با رفتن خلعتبری، پولادی و سید جلال حسینی دست دایی را در گردو گذاشتند تا جایی که پرسپولیس به وضعیتی که حالا می‌بینید دچار شود.

میناوند تاکید کرد: رویانیان پرسپولیس را به یک جایگاه با ثباتی رسانده بود و این تیم روند خوبی را طی می‌کرد، اما با آمدن حمیدرضا سیاسی که ضمن احترام به وی، به درد فوتبال نمی‌خورد، پرسپولیس را به جایگاهی رساندند که مانند یک گوشت قربانی شود و حالا می‌بینید برخی مغرضانه یا غیر مغرضانه علیه پرسپولیس حرف می‌زنند. البته مردم هم می‌دانند چه کسی برای شهرت یا دل خود حرف می‌زند و چه کسانی واقعاً پرسپولیس را دوست دارند.

میناوند با تشابه وضعیت این روزهای پرسپولیس با دورتموند آلمان بیان داشت: من به شخصه در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اعتقاد داشتم پرسپولیس باید پیروز شود، اما بعد از بازی با ملوان احساس کردم این تیم در کادر فنی باید دچار تغییر و تحول شود و خود درخشان هم راغب نیست در این شرایط بماند. شما توجه داشته باشید ما در لیگ امیدی نداریم قهرمان شویم، اما یادمان نرود این تیم در مسابقات آسیایی هم حضور دارد و باید از حیثیت فوتبال کشور دفاع کند.

وی افزود: پرسپولیس الان دهم جدول است و دورتموند در بوندس‌لیگا با وجود اینکه تا سال قبل جزو مدعیان قهرمانی با بایرن‌مونیخ بود، اما حالا در بین تیم‌های قعر جدول است و احتمال سقوط این تیم به دسته پایین‌تر هم وجود دارد. من می‌ترسم پرسپولیس هم به سرنوشت این تیم دچار شود.

این پیشکسوت پرسپولیس با اشار به گزینه‌های مربیگری در این تیم بیان داشت: ۲ گزینه وجود دارد. محمد مایلی‌کهن و افشین قطبی که به نظرم قطبی گزینه خیلی‌خوبی است و حتی سابقه قهرمانی با پرسپولیس را هم دارد. من نمی‌خواهم از او حمایت کنم، حتی تا حالا ۴ کلمه هم با قطبی حرف نزده‌ام، اما ضمن احترام به محمد مایلی‌کهن که مربی خودم بوده، او در برهه فعلی گزینه خوبی برای پرسپولیس نیست، چراکه در چند سال اخیر در رده باشگاهی نتیجه نگرفته، اما افشین قطبی میتواند تیم را سر و سامان دهد، هر چند کسی دیگر انتظار قهرمانی ندارد.

میناوند درباره ابقا حمید درخشان توسط کمیته فنی پرسپولیس بیان داشت: من بعید می‌دانم درخشان بماند. اعضای کمیته فنی، محمود خوردبین و حمید درخشان کسانی بودند که عکس آنها را در خانه نگه می‌داشتم، اما وقتی ۵ بازی نتیجه نگرفتیم نشان می‌دهد نقاط ضعف آشکاری در تیم وجود دارد و پرسپولیس نیاز به شوک دارد.

وی افزود: من دلم برای پرسپولیس می‌سوزد. وقتی تیم شکست می‌خورد از پیرمردی که جای پدرم است تا یک کودک از وضعیت آن از من سوال می‌کنند و وقتی به خانه برمی‌گردم سردرد می‌گیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز