خبرگزاری کار ایران

خواجه‌وند مطرح کرد؛

بررسی نتایج اخیر پرسپولیس در کمیته فنی

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۵۰

جلسه کمیته فنی صبح امروز تشکیل شد و بررسی دلایل نتایج اخیر و راهکارهای خروج از شرایط فعلی در دستور کار قرار گرفت.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه کمیته فنی صبح امروز تشکیل شد و بررسی دلایل نتایج اخیر و راهکارهای خروج از شرایط فعلی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجه‌وند افزود: جلسه کمیته فنی پرسپولیس صبح امروز با حضور اعضای فنی هیأت‌مدیره و کادر فنی انجام شد که در جریان آن اقداماتی که باید در بخش‌های مختلف برای برون رفت از شرایط کنونی انجام شود، ارزیابی شد. در جلسه صبح امروز طاهری، خوردبین، زادمهر، درخشان، قنبرپور و عبدی حضور پیدا کردند. دستور جلسه، بررسی شرایط تیم، علل نتایج هفته‌های اخیر و اقداماتی بود که باید انجام شود. کادر فنی درباره بازی قبلی توضیحات کاملی ارائه کرد و دلایل باخت و راهکارهای خروج از شرایط فعلی توسط حاضران در جلسه مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: جلسات کمیته فنی به صورت مداوم انجام خواهد شد و بعد از بازی‌های قبلی هم جلساتی داشتیم. از جمع بندهای این نشست آن بود که باید هر اقدامی در جهت کاهش استرس تیم باشد و از افزایش فشار روانی جلوگیری شود. کادر فنی هم برنامه‌ریزی خود را برای حل مسائل فنی تیم به اجرا خواهد گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز