خبرگزاری کار ایران

کرباسیان در گفت‌وگو با ایلنا:

نمی‌توانستم برای فدراسیون‌فوتبال وقت بگذارم / ذهنم معطوف به حوزه‌ اقتصاد است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۶۷

به دلیل گرفتاری‌های کاری که داشتم پیشنهاد نایب رئیسی فدراسیون فوتبال را رد کردم.

مهدی کرباسیان گفت: به دلیل گرفتاری‌های کاری که داشتم پیشنهاد نایب رئیسی فدراسیون فوتبال را رد کردم.

رئیس پیشین فدراسیون بدمینتون و عضو سابق هیأت‌اجرایی کمیته‌ملی‌المپیک در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به پیشنهاد علی کفاشیان برای حضور در فدراسیون و قبول پست نایب‌رئیس اول این فدراسیون بیان داشت: امیر عابدینی این خبر را رسانه‌ای کرده که قصد اذیت‌کردن من را دارد. البته برخی از دوستان با من تماس گرفتند تا عضویت در هیات‌رئیسه و نایب‌رئیسی اول فدراسیون را قبول کنم، اما به دلیل گرفتاری‌های متعددی که دارم نمی‌توانم وقت بگذارم و ذهن خود را معطوف حوزه اقتصاد کردم.

وی در ادامه افزود: اسلامیان به عنوان نایب‌رئیس پا پیش گذاشته که آدم اقتصادی است و امیدوارم در کارش در فدراسیون‌فوتبال در کنار کفاشیان موفق باشد.

کرباسیان درباره اینکه سابقه فعالیت در حوزه مدیریت‌ورزش را در کارنامه دارد چرا پست نایب‌رئیسی فدراسیون‌فوتبال قبول نکرد، گفت: من مخلص ورزش و ورزشکاران هم هستم، اما در شرایط فعلی و گرفتاری‌هایی که داشتم احساس کردم نمی‌توانم وقت لازم را برای فدراسیون فوتبال بگذارم. البته الان هم امیدوارم بتوانیم دورادور در فوتبال از طریق باشگاه‌هایی مانند سپاهان، فولاد خوزستان، مس، آلومینیوم المهدی نقش هدایتی خوبی در ورزش داشته باشیم.

وی در پایان در پاسخ به پرسشی درباره برخی تلاش‌ها برای کنار گذاشتن علی کفاشیان از سمت ریاست فدراسیون فوتبال نیز بیان داشت: خبری در این ارتباط ندارم و دنبال گرفتاری‌های خودم هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز