خبرگزاری کار ایران

مربی‌ پیشین سپاهان در قطر؛

کرانچار بالاخره سرمربی الاهلی شد / جباری و زلاتکو به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۸۱

مجتبی جباری بازیکن شماره ۸۸ الاهلی که ۲ فصل پیش با جدایی از استقلال به سپاهان پیوسته بود، به دلیل اختلافاتش با کرانچار از این تیم جدا شد و به الاهلی پیوست.

مدیرفنی باشگاه الاهلی قطر اعلام کرد زلاتکو کرانچار، سرمربی پیشین سپاهان اصفهان با ثبت قرارداد نهایی، امروز سرمربی این تیم می‌شود.

به گزارش ایلنا، سایت قطری الکاس دیروز خبری مبنی بر حضور کرانچار در تیم الاهلی قطر منتشر کرد. قرار است کرانچار جای میلان ماچالا را روی نیمکت مربیگری این تیم قطری بگیرد. این خبر به نقل از جاسم عبدالله مدیرفنی باشگاه الاهلی روی سایت الکاس قرار گرفته است.

سایت الکاس درباره سوابق حرفه‌ای وی نوشته است: زلاتکو کرانچار سابقه مربیگری زیادی دارد ولی دستاوردهایش در این عرصه زیاد نبوده است.

مجتبی جباری بازیکن شماره ۸۸ الاهلی که ۲ فصل پیش با جدایی از استقلال به سپاهان پیوسته بود، به دلیل اختلافاتش با کرانچار از این تیم جدا شد و به الاهلی پیوست. با حضور زلاتکو در این تیم قطری باید منتظر سرنوشت هافبک بازیساز الاهلی ماند.

سیدجلال حسینی، مدافع پیشین پرسپولیس هم دیگر ایرانی حاضر در جمع بازیکنان الاهلی است. این تیم در پایان هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر در رده هفتم قرار دارد.

پیش از این اخباری هم مبنی بر حضور زلاتکو دالیچ در الاهلی روی سایت الکاس قرار گرفته بود اما عبدالله با تکذیب این اخبار، از عقد قرداد الاهلی با کرانچار در صورت توافق نهایی خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز