خبرگزاری کار ایران

تبریز در متن حاشیه‌ها؛

رسول خطیبی رفت تا تونی بیاید!

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۳۶

خطیبی که با تراکتورسازان تبریزی نیم فصل را با عنوان قهرمانی به پایان برده بود، پس از کسب نتایج ضعیف در نیم فصل دوم از کار برکنار شد تا اتفاقی عجیب در تبریز در حال وقوع باشد.

رسول خطیبی با کسب نتایجی که از ابتدای نیم فصل دوم گرفت از نیمکت تراکتورسازان اخراج شد.

به گزارش ایلنا، ‌ رسول خطیبی که با تراکتورسازان تبریزی نیم فصل را با عنوان قهرمانی به پایان برده بود، پس از کسب نتایج ضعیف در نیم فصل دوم از کار برکنار شد تا اتفاقی عجیب در تبریز در حال وقوع باشد.

شنیده شده تونی اولیویرای پرتغالی قرار است بار دیگر به تبریز برگردد تا با مدیران این باشگاه مذاکره کند و به احتمال زیاد جایگزین خطیبی در این باشگاه تبریزی شود.

در سایت رسمی باشگاه آمده ایت: بر اساس تصمیم هیئت مدیره در پی کسب نتایج ضعیف و شکست های پی در پی در هفته های اخیر و عدم موفقیت در جام حذفی سرمربی تراکتورسازی تبریز از سمت خود برکنار شد. ضمنا تا تعیین سرمربی جدید آقای قادر رحیم زاده مربی تیم امورات فنی را بر عهده دارد.

تراکتورسازی تا اینجا ناکام‌ترین مدعی لیگ‌برتر در نیم‌فصل دوم است. پرتماشاگرترین تیم لیگ‌برتر که عنوان قهرمانی نیم‌فصل را مقتدرانه به دست آورده بود، با شروع نیم‌فصل دوم تحلیل رفت.

از مجموع ۴ دیداری که این تیم در نیم‌فصل دوم به میدان رفته، ‌ یک پیروزی، یک تساوی و ۲ شکست مقابل نام شاگردان رسول خطیبی ثبت شده است.

آن‌ها تنها تیمی بین مدعیان هستند که با ۵ گل زده و ۷ گل خورده، دارای تفاضل گل منفی هستند. البته شاید این موضوع بیشتر از ساختار دفاع تیمی به ضعف دروازه‌بانان تراکتور مربوط شود.

حامد لک مقابل فولاد در اهواز گل‌های بدی دریافت کرد و عیسی اندوی هم که قرار بود مشکل دروازه‌بانی تراکتور را برطرف کند، مقابل پدیده وضعیت مشابهی داشت. هر چند کادر فنی قرمزپوشان تبریز معتقد بودند بازیکنان تازه وارد مانند اندوی و تیموریان با گذشت زمان هماهنگی لازم را با سایر بازیکنان تیم به دست می‌آورند ولی کادر فنی خطیبی این فرصت را نداشتند که هماهنگی این بازیکنان را ببیند چراکه باید جای خود را به کادر فنی جدید بدهند.

قادر رحیم زاده تا تعیین سرمربی جدید وظیفه دارد تیم را تمرین دهد و مهیای بازی‌های آینده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز