خبرگزاری کار ایران

حسن زمانی خبر داد:

دوشنبه آینده برگزاری مزایده‌استقلال و پرسپولیس / اسامی متقاضیان تا روز مزایده اعلام نمی شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۹۰

طی این مزایده ساختمان باشگاه مورد نظر به همراه یک زمین ورزشی به شخص خریدار داده می شود و شرکت قبلی بعد از پرداخت بدهی های گذشته منحل شده و شرکت جدیدی از سوی خریدار به ثبت خواهد رسید.

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: افراد مختلفی از بخش های متفاوت برای خرید هر دو باشگاه ثبت نام کرده اند که اطلاعات و اسامی آنها تا زمان مزایده منتشر نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسن زمانی با اشاره به جلسه اخیر خود درباره زمان برگزاری مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: طی این جلسه دوشنبه آینده ۲۷ بهمن ماه به عنوان تاریخ مزایده جهت واگذاری سرخآبی ها به بخش خصوصی تعیین شد.

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ادامه با بیان اینکه هر کدام از خریداران مجازند تنها برای خرید یک باشگاه اقدام کنند، عنوان کرد: طبق نظر حاضرین در جلسه قیمت پایه نیز برای هر کدام از دو باشگاه همان رقم ۲۹۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

وی در خصوص نام افرادی که اقدام به ثبت نام جهت حضور در مزایده کرده اند، گفت: افراد مختلفی از بخش های متفاوت برای خرید هر دو باشگاه ثبت نام کرده اند که اطلاعات و اسامی آنها تا زمان مزایده انتشار نخواهد یافت.

زمانی در پایان درباره اموال غیرمنقولی که در نهایت به هر یک از خریداران واگذار خواهد شد، خاطرنشان کرد: طی این مزایده ساختمان باشگاه مورد نظر به همراه یک زمین ورزشی به شخص خریدار داده می شود و شرکت قبلی بعد از پرداخت بدهی های گذشته منحل شده و شرکت جدیدی از سوی خریدار با همان برند فروخته شده به ثبت خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز