خبرگزاری کار ایران

با مخالفت فدراسیون فوتبال سوئد؛

بازی دوستانه ایران و شیلی لغو شد / اتریش مقصد بعدی ملی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۰۵

قرار بود تیم ایران پس از رویارویی با شیلی ۱۱ فروردین با تیم ملی سوئد بازی کند اما فدراسیون فوتبال سوئد با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، برگزاری این دیدارها را منتفی اعلام کرد.

با مخالفت فدراسیون فوتبال سوئد، بازی دوستانه ایران و شیلی در استکهلم لغو شد. این دیدار احتمالاً در اتریش برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران قرار بود اول فروردین تهران را به مقصد استکهلم ترک کند تا پنجم این‌ماه در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی شیلی برود. همچنین قرار بود تیم ایران پس از رویارویی با شیلی ۱۱ فروردین با تیم ملی سوئد بازی کند اما فدراسیون فوتبال سوئد با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، برگزاری این دیدارها را منتفی اعلام کرد.

سوئدی‌ها در این نامه نوشته‌اند اگر تیم ایران نتیجه ضعیفی در بازی با شیلی به دست آورد، ممکن است استقبال تماشاگران از بازی ایران و سوئد که ۶ روز بعد از دیدار با شیلی برگزار می‌شود کم شود. با توجه به اینکه سوئد برای کسب درآمد از بازی تدارکاتی با ایران برنامه‌ریزی کرده است، بهتر است این بازی برگزار نشود.

مسئولان فدراسیون فوتبال هم با دریافت این نامه تلاش می‌کنند محل دیگری را برای برگزاری بازی ایران و شیلی تعیین کنند. به همین دلیل مذاکراتی با مسئولان ورزشی اتریش انجام شده است که دو طرف در این مذاکرات، به موافقت ضمنی هم رسیده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز