خبرگزاری کار ایران

کارلوس صددرصد سرمربی ایران است؛

کفاشیان: قرارداد کی‌روش را لغو نخواهیم کرد / برود باید خسارت بدهد!

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۷۱

کی‌روش صددرصد باید سرمربی ایران باقی بماند، چراکه اگر بخواهد قبل از پایان قرارداد از ایران جدا شود خسارت بدهد.

رئیس فدراسیون فوتبال بار دیگر تاکید کرد که کی‌روش همچنان سرمربی ایران است و چنانچه بخواهد جدا شود باید بابت این جدایی خسارت بدهد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در سفر به سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه کارلوس کی‌روش در روزهای آینده به ایران بازگردد، اظهار کرد: کی‌روش مأموریت دارد ایران را برای دیدار با شیلی و سوئد مهیا کند و بعد از این دو دیدار قرار است با فدراسیون فوتبال ایران مذاکره کند.

وی ادامه داد: این مربی با ما تا جام‌جهانی ۲۰۱۸ قرارداد دارد اما درخواست امکانات‌فوتبالی از ما داشته که اگر بتوانیم آن امکانات را برایش فراهم کنیم، به امید خدا کی‌روش ماندنی خواهد شد.

کفاشیان همچنین تاکید کرد: کی‌روش صددرصد باید سرمربی ایران باقی بماند، چراکه اگر بخواهد قبل از پایان قرارداد از ایران جدا شود خسارت بدهد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره تمدید قرارداد این مربی پرتغالی با فدراسیون نیز گفت: ما قرارداد او را لغو نخواهیم کرد اما نمی‌دانیم کی‌روش به چه چیزی فکر می‌کند. منتظریم به ایران بازگردد تا در این زمینه به بحثو بررسی بپردازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز