خبرگزاری کار ایران

حق اعاده حیثیت هم دارم؛

سعداوی: با تبرئه شدنم روشن شد چه کسی واقعیت را گفته / مسئولان مشکل خوزستان را برطرف کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۵۲

از تمامی مسئولان می‌خواهم عزم خود را جدی کند تا مشکل آب و هوای استان خوزستان را برطرف کنند.

مربی فولاد خوزستان تاکید کرد که با تبرئه شدنم از شکایت درخشان برای افکار عمومی ثابت شد چه کسی حقیقت را بیان کرده بود.

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با ایلنا با تایید این مطلب بیان داشت: چند روز پیش رأی صادر شده و ما را در جریان این موضوع گذاشتند. حمید درخشان درباره مذاکره غیر رسمی با بازیکن تیم فولاد و در پی آن واکنشی که به آن داشتیم از ما در دادسرا شکایت کرده بود که با بررسی جوانب این موضوع قرار منع تعقیب برایم صادر شد.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید در دادگاه‌های قضایی مو را از ماست بیرون می‌کشند. درباره شکایت درخشان هم ما مستنداتی که داشتیم را به دادسرا ارائه دادیم و آنها هم به طور دقیق موضوع را بررسی کردند و برای افکار عمومی واقعیت‌ها مشخص شد. این حق هم برای من محفوظ است تا با اعاده حیثیت درخشان را محکوم کنم و در چند روز آینده در این زمینه تصمیم لازم را خواهم گرفت.

سعداوی با اشاره به شرایط آب و هوایی اهواز بیان داشت: با وجود شرایط آب و هوا و گرد و خاکی که اهواز را فرا گرفته نتوانسته‌ایم آنطور که می‌خواهیم تمرین کنیم با این حال بازی حساسی با سپاهان داریم که امیدوارم با حضور تماشاگران و بهتر شدن شرایط آب و هوایی بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: از تمامی مسئولان می‌خواهم عزم خود را جدی کند تا مشکل آب و هوای استان خوزستان را برطرف کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز