خبرگزاری کار ایران

دخالتهای پیشکسوتان مشکل‌سازشده

ابراهیمی: مشکلات فنی پرسپولیس زیاد است / با یک امتیاز هم از مشهد برگردند، خوب است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۸۷

مدیران باشگاه به حرف هوادار گوش نکنند و اگر مربی می‌آورند ۲ سال به او فرصت بدهند. مسئله دیگر این است که دخالت‌های پیشکسوتان هم خیلی زیاد است. کجای دنیا اینطور است.

مربی تیم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که دخالت‌های بیش از حد پیشکسوتان این باشگاه برای سرخپوشان تهرانی مشکل‌ساز شده و در هیچ جای دنیا شاهد چنین مسائلی نیستم اما در پرسپولیس بازیکنان قدیمی درکار تیم دخالت می‌کنند.

گفت و گوی ناصر ابراهیمی با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:
چرا پرسپولیس این روزها آشفته حال است؟
مدت‌هاست که می‌گویم تیم بزرگ باید ثبات مدیریت داشته باشد. وقتی مدام مدیر عوض می‌کنند و تماشاگران هم همواره شعار حیاکن – رهاکن سرمی‌دهند همین می‌شود. نباید اینقدر سریع مربی عوض کنند و به حرف هوادار گوش کنند. پرسپولیس از سال ۸۱ که ما در اولین دوره لیگ برتر قهرمان شدیم تا الان فقط یک قهرمانی در لیگ برتر و ۲ قهرمانی درجام حذفی آورده که فاجعه است و باعثتاسف است که چرا پرسپولیس به این روز افتاده است.

پرسپولیس حال حاضر چه مشکلاتی دارد؟
اول باید ببینیم که مشکل روحی و روانی دارد یا نه؟ یعنی پول بازیکنان را داده‌اند یا نه؟ اگر پول آنها را داده‌اند که دیگر بهانه‌ای ندارند و مشکل فنی است اما اگر نداده باشند، مشکل بزرگی است.

به لحاظ فنی تیم چه مشکلاتی دارد؟
از نظر فنی مشکلات زیاد است. نمی‌دانم چرا مدافعان پرسپولیس باز بازی می‌کنند و همدیگر را پوشش نمی‌دهند یا چرا هافبک‌های پرسپولیس حریف را پرس نمی‌کنند؟ چرا وقتی پرسپولیس صاحب توپ می‌شود نمی‌توانند ۱۰تا پاس سالم به هم بدهند؟ خط هافبک پرسپولیس واقعاً ضعیف عمل می‌کند.

در خط حمله مشکلی نیست؟
چرا، خط حمله هم مشکل دارد. الان یک بازیکن برزیلی آورده‌اند اما آیا این مهاجم از طارمی و عباس‌زاده بهتر است؟ یا بازیکن میانی خارجی که آورده‌اند از بقیه بهتر است؟ رضا حقیقی در پرسپولیس خوب نبود و از این تیم رفت اما الان در پدیده خیلی خوب کار می‌کند. نمی‌دانم چرا بهترین بازیکنان وقتی به پرسپولیس می‌آیند تا این حد افت می‌کنند.

بازی با پدیده را چطور می‌بینید؟
این بازی در مشهد برگزار می‌شود و خیلی سخت است. بازیکنان پدیده خیلی خوب پاسکاری می‌کنند و حریف را به خوبی تحت فشار می‌گذارند و خط هافبک خوبی دارند و پرسپولیس در مشهد روز راحتی نخواهد داشت و باید خیلی دقت کنند. پرسپولیس روز سختی در مشهد دارد مگر اینکه شرایط تیم عوض شده باشد.

پرسپولیس در مشهد شانس برد و کسب امتیاز ندارد؟
اگر با یک امتیاز هم برگردند خوب است. تنها چیزی که می‌گویم این است که مدیران باشگاه به حرف هوادار گوش نکنند و اگر مربی می‌آورند ۲سال به او فرصت بدهند. مسئله دیگر این است که دخالت‌های پیشکسوتان هم خیلی زیاد است. کجای دنیا اینطور است که پیشکسوتان مثلاً رئال مادرید دور هم جمع شوند و کانون تشکیل دهند و بگویند باید به حق‌مان برسیم؟ دخالت‌های بیش از حد پیشکسوتان مشکلات زیادی را برای پرسپولیس به وجود آورده است. البته بحثکمیته فنی و اطاق فکر فرق می‌کند اما حرف‌هایی که پیشکسوتان می‌زنند دخالت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز