خبرگزاری کار ایران

امیدوارم غیبت من به پدیده ضربه نزند؛

صادقی: شرایط پرسپولیس خیلی خطرناک است / وضعیت آنها کار ما را سخت تر می کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۹۵

پرسپولیس شرایط خیلی بدی دارد و همین مسئله کار ما را سخت‌تر می کند. آنها می‌آیند ۳ امتیاز را بگیرند و ما هم در شهر خودمان دنبال ۳ امتیاز هستیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده معتقد است که شرایط پرسپولیس با توجه به ۵ باخت متوالی که داشته‌اند، در حال حاضر خیلی خطرناک است و همین مسئله کار آنها را سخت‌تر می‌کند اما تلاش خواهند کرد تا با انجام یک بازی خوب ۳ امتیاز را بگیرند.

گفت‌وگوی اکبر صادقی با خبرنگارایلنا را در زیر می‌خوانید:
در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط تیم‌تان چطور است؟
خدا را شکر شرایط خوبی داریم. البته خودم برای این بازی محروم هستم اما بچه‌ها تمرینات خوبی را انجام داده‌اند و امیدوارم با حضور تماشاگران بازی خیلی خوبی انجام دهیم و با برد ما همراه باشد.

از اینکه بازی با پرسپولیس را از دست داده‌ای ناراحت نیستی؟
این مسئله برای هر کسی ناراحت‌کننده است چون بازی با استقلال و پرسپولیس را همه مردم ایران می‌بینند. دوست داشتم در این بازی در زمین باشم اما بچه‌های ما می‌توانند جای خالی را پر کنند. مربیان ما خوب کار کرده اند و می توانیم بازی خیلی خوبی انجام دهیم.

اوضاع پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
پرسپولیس ۵ باخت پشت سر هم آورده و اگر این بازی را هم ببازد بدترین نتیجه ممکن را خواهد گرفت اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و بازی سختی داریم. اگر مردم خوب مشهد پشت ما باشند و پدیده را حمایت کنند، می‌توانیم سربلند از این بازی بیرون بیاییم.

به نظر شما شرایط پرسپولیس با توجه به ۵ باخت متوالی خطرناک نیست؟
دقیقا همینطور است. پرسپولیس شرایط خیلی بدی دارد و همین مسئله کار ما را سخت‌تر می کند. آنها می‌آیند ۳ امتیاز را بگیرند و ما هم در شهر خودمان دنبال ۳ امتیاز هستیم که امیدوارم این بازی با برد ما همراه باشد.

بهترین رتبه‌ای که می‌توانید در این فصل به دست آورید؟
اگر خدا کمک کند و پرسپولیس را ببریم، چند پله بالا می‌آییم. ما با بقیه تیم‌ها کاری نداریم و دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم و می‌خواهیم در جدول رتبه تک رقمی به دست بیاوریم.

دنبال سهمیه آسیا نیستید؟
زیاد به این مسئله فکر نمی‌کنیم چون سال اول حضورمان در لیگ برتر است و فقط می‌خواهیم جایگاه خوبی در جدول به دست بیاوریم. برنامه‌ریزی مدیران پدیده برای سال‌های آینده است تا تیم بهتری ببندند و برای حضور در آسیا برنامه‌ریزی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز