خبرگزاری کار ایران

بهترین امکانات را داریم؛

کریمی: باید در نیم‌فصل دوم یک‌دل‌تر شویم / هماهنگ کردیم باران ببارد!

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۸۰

اگر از من بخواهند ۵۰ میلیون بدهم و تیمم به جام جهانی برود هرگز این کار را نمی‌کنم. حالا یک نفر پیدا شده و ۵-۴ میلیارد هزینه شخصی می‌کند باید قدردانش باشیم.

سرمربی ملوان با بیان اینکه نتایج ضعیف این تیم در نیم‌فصل نخست مربوط به گذشته‌ است بر لزوم یک‌دل‌تر شدن مجموعه ملوان در ادامه لیگ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیروز کریمی پس از برتری ۳ بر صفر ملوان مقابل راه‌آهن اظهار کرد: این دیدار به دلیل شرایط نامساعد جوی و وضعیت زمین، بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. از ابتدای کار با ملوان بنا را بر فوتبال زیبا گذاشتیم. ممکن است در این میان در یکی دو بازی هم دچار مشکل شویم اما همیشگی نیست. در بازی بارسلونا و چلسی هم بارسلونا ۴ موقعیت داشت اما چلسی تنها یک شانس داشت و از همان یک شانس استفاده کرد و به پیروزی رسید.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره اظهارات علی لطیفی گفت: باخت ۳ بر صفر بسیار شکننده است، ممکن است ۷ بر ۳ ببازید اما به سنگینی ۳ بر صفر نباشد. شاید نظرش این بوده که نباید اینطور می‌باختیم. ما بازی خوبی ارائه دادیم البته باید انصاف داشته باشیم و بگوییم آنها هم موقعیت گل داشتند اما دروازه‌بان ما خوب ظاهر شد.

کریمی درباره جدی نگرفتن بازی از سوی شا گردانش پس از گل سوم توضیح داد: باید این را بپذیریم که سنگینی زمین تمرکز بازیکنان را به هم می‌زند. وقتی در صحنه‌ای محسن یوسفی سهل‌انگاری کرد او را تعویض کردیم با اینکه گزینه تعویض ما نبود. وقتی بیرون آمد از او درباره آن صحنه پرسیدم که گفت زمین سنگین بود و یک لحظه خون به مغزم نرسید. در این زمین‌ها هر چه به دقایق پایانی می‌رسید، تمرکز و تصمیم‌گیری بازیکنان هم دچار مشکل می‌شود. ما چون می‌‌دانستیم روز بازی هوا بارانی خواهد بود به همین دلیل روز قبل آن در زمین گل و لای تمرین کردیم.

وی افزد: کاوری که روی زمین کشیده می‌شود و کودی که برای زمین داده می‌شود با هزینه باشگاه است. باران را هم خودمان هماهنگ کردیم ببارد! باید قبول کنیم که از جیب شخصی برای فوتبال هزینه کردن کار هر کسی نیست. ما هیچ چیز را به قضا و قدر واگذار نکردیم. اگر از من بخواهند ۵۰ میلیون بدهم و تیمم به جام جهانی برود هرگز این کار را نمی‌کنم. حالا یک نفر پیدا شده و ۵-۴ میلیارد هزینه شخصی می‌کند باید قدردانش باشیم.

کریمی درباره همکاری هیات فوتبال استان گیلان با ملوان گفت: همکاری‌شان شاید این باشد که سر تمرین بیایند و به بچه‌ها روحیه بدهند، ما از این کار هم استقبال می‌کنیم اما درباره هزینه‌ها نباید بی‌انصافی شود. ما کود و کاور را خودمان خریدیم. شاید گفتنش درست نباشد محجوب مدیرعامل باشگاه پاداش برد مقابل پرسپولیس را هم که ۵۰ نیم سکه بود پرداخت کردند.

سرمربی ملوان درباره نتایج ضعیف ملوان در نیم‌فصل اظهار کرد: باید همه کمک کنیم و در نیم فصل دوم همدل‌تر شویم. نخستین تیمی که ۳۰ درصد قرارداد بازیکنانش را شهریور ماه پرداخت کرد ملوان بود اما هنوز برخی تیم‌ها پرداختی‌شان به ۲۵ یا ۳۰ درصد هم نرسیده است. خوشبختانه ما بهترین امکانات و اردوها را داشته‌ایم.

وی درباره بازی تدافعی تیم‌اش توضیح داد: اعتبار یک تیم به گل نخوردن است و آن چیزی که از جدول جلوتر است اعتبار یک تیم است. پس از گل دوم بازی را از زمین خودمان دنبال کردیم. فشار بازی‌ها باعثشده تحمل بار دفاعی ما بالا برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز