خبرگزاری کار ایران

به پیروزی‌های استقلال چنگ نزنید؛

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره برخی اظهارات / برخی مربیان «قاضی» شده‌اند!

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۰۲

چه رفتاری است یک‌روز قبل از بازی حساس به هواداران‌استقلال نامه می‌نویسند و از عشق و علاقه و تعصب خود می‌گویند و روزی دیگر وقتی موفق نیستند به پیروزی‌های تیم مورد علاقه همان هواداران «چنگ» می‌زنند..

باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای نسبت به برخی اظهارات غیر حرفه‌ای درباره تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: این چه رفتاری است که یک روز قبل از بازی حساس لیگ‌برتر به هواداران استقلال نامه می‌نویسند و از عشق و علاقه و تعصب خود می‌گویند و روزی دیگر وقتی که موفق نیستند به پیروزی‌های تیم مورد علاقه همان هواداران «چنگ» می‌زنند و هزار عامل بی‌ربط را دلیل توقف خود می‌دانند؟!

آیا برخی مربیان لیگ‌برتر «قاضی» شهر شده‌اند که خود را جای داور و مسئول می‌گذارند و غیرمنصفانه درباره داوری مسابقه استقلال با پیکان نظر می‌دهند و کسی هم نیست از آنها بپرسد شما با کدام مسئولیت در این مورد «حکم نهایی» می‌دهید؟ کجای این رفتار حرفه‌ای است؟

اگر همین امروز رسانه‌ای بی‌طرف، یک جدول بر اساس اشتباهات داوری تنظیم کند برخی تیم‌ها صدرنشین این جدول خواهند بود. باشگاه استقلال به گواه اکثر کارشناسان «مستقل» در فصل‌جاری در موضوع اشتباهات داوری، میزان زیان و ضررش بسیار بیشتر از سودش بوده اما این ادعا هم یک حکم نهایی نیست و بدون تردید درباره آن بحثو بررسی‌های فراوان لازم است.

علاوه بر همه این حرف‌ها، فوتبال پاک با حرف اتفاق نمی‌افتد. فوتبال پاک به فوتبال ضد دوپینگ گفته می‌شود، به فوتبالی که قرار است دیگر " کشو " ها حامی آن نباشند و باشگاه‌ها با هواداران‌شان حمایت شوند و نه غیر از این!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز