خبرگزاری کار ایران

همیشه تهاجمی بازی می‌کنیم؛

درخشان: پرسپولیس به روزهای اوج برمی‌گردد / برد ما را لوثنکنید

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۲۷

ما در بازی های قبلی امتیازات زیادی را از دست دادیم و به همین دلیل در مسابقات بعدی با سبک تهاجمی به میدان می‌رویم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به بازی هجومی تیم‌اش در دیدارهای آینده، اظهار کرد پرسپولیس به روزهای اوج خود برمی‌گردد.

به گزاش خبرنگار ایلنا، حمید درخشان در نشست خبری پس از دیدار پدیده و پرسپولیس که با برتری یک بر صفر شاگردانش همراه بود اظها کرد: امیدوارم پیشکسوتان بیایند و به تیم کمک کنند. شرایط به گونه‌ای است که همه بازیکنان دوست دارند در ترکیب ۱۱ نفره قرار بگیرند و برای پرسپولیس بازی کنند. ما در بازی های قبلی امتیازات زیادی را از دست دادیم و به همین دلیل در مسابقات بعدی با سبک تهاجمی به میدان می رویم.

درخشان در پاسخ به پرسشی مبنی بر ارائه برنامه ۲ ساله‌اش به باشگاه پرسپولسیس توضیح داد: برنامه ها در باشگاه بایگانی می شود و هر گروه جدیدی که بیاید آن را نگاه می کند. شاید مدیری بیاید و برنامه ۲ ساله من را ببیند و بخواهد با من کار کند. شاید هم نخواهند و بگویند برنامه را عوض کن.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: ما در بازی های گذشته هم بد بازی نکردیم اما همه به نتیجه توجه می کنند. در مسابقات قبلی موقعیت داشتیم و توپ و میدان در اختیارمان بود اما شانس با ما یار نبود. حتی سوار بازی هم می شدیم اما همانطور که گفتم همه در پایان کار به نتیجه نگاه می کنند.

وی درباره تیم پدیده مشهد گفت: پدیده تیم بزرگی است. این تیم هفته گذشته بازی بزرگی را برد و رویارویی با این تیم ها شوخی نیست. به بچه ها گفته بودم تیم پدیده را دست کم نگیرید و از آنها تشکر می کنم که با همه وجود و انگیزه بازی کردند. این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم که در چند هفته اخیر روزهای سخت را تحمل کردند تا به امروز برسیم. همین جا قول می دهم پرسپولیس این روند را ادامه می دهد تا به روزهای اوج برسد

درخشان در پاسخ به پرسشی مبنی بر جذب مبین میردورقی و اینکه گفته می‌شود او برای پدرش به پرسپولیس آمده، اظهار کرد: من کاری ندارم او به خاطر چه کسی آمده است. باید به جوانان توجه کنیم چون جوانگرایی تاثیرات مثبتی دارد. با این سوالات به دنبال چه چیزی هستید؟ خواهش می کنم برد ما را لوثنکنید. ما باید به جوانان توجه کنیم. این بازیکن جزو سهمیه زیر ۲۳ سال ماست.

تیم فوتبال پرسپولیس بعداز ظهر امروز با نتیجه یک بر صفر میزبانش، پدیده مشهد را شکست داد و به رتبه نهم جدل لیگ برتر صعود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز