خبرگزاری کار ایران

از بازیکنانم راضی هستم

تارتار: چه کسی پاسخگوی حق ضایع شده صباست؟ / باید تاوان جوانگرایی‌ را بدهیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۳۴

داوران تازه وارد راهم در بازی‌های ما آزمایش می‌ کنند. آیا آقایان جرات دارند اینگونه داوران را برای بازی تیم های پرسپولیس و استقلال بگذارند. به دلیل همین ناداوری ها خطر سقوط را احساس می‌ کنیم.

سرمربی تیم صبای قم معتقد است تیم‌اش در دیدار مقابل تراکتورسازی از اشتباهات داوری لطمه خورد و در صورت اخراج مدافع حریف نتیجه به نفع صبا تغییر می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تارتار پس از شکست ۳ بر ۲ صبا از تراکتورسازی گفت: از حقمان نمی‌ گذریم، چه کسی باید پاسخگو تضییع حق ما باشد. هر هفته این‌ را می‌ گوییم اماکسی جواب ما را نمی‌ دهد. ابتدای بازی تلاش کردیم حریف را شکست دهیم، اما در پایان بازی سانتر‌های هوایی را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی درباره داوری این دیدار اظهار کرد: داوران تازه وارد راهم در بازی‌های ما آزمایش می‌ کنند. آیا آقایان جرات دارند اینگونه داوران را برای بازی تیم های پرسپولیس و استقلال بگذارند. به دلیل همین ناداوری ها خطر سقوط را احساس می‌ کنیم. شاید داوران پیش خود بگویند صبا نه قهرمان می‌ شود و نه صعود می‌ کند. پس هر طور می‌ خواهیم برای آنها قضاوت کنیم.

سرمربی صبا ادامه داد: مدافع تراکتور در نیمه نخست باید اخراج می‌ شد که به این ترتیب نتیجه بازی به نفع ما تغییر می‌ کرد. از بازیکنان تیمم راضی هستم. آن‌ها عملکرد خوبی داشتند اما متاسفانه یکی، دو اشتباه فردی داشتیم که اگر می‌ خواهیم در ادامه فصل موفق شویم باید آنها را جبران کنیم.

تارتار در پایان اضافه کرد: ما در این بازی ۳ بازیکن خوب خود را نداشتیم که ۲ نفر از آنها مهاجمان تاثیرگذار ما بودند. این اتفاق دست ما را بسته بود. ما باید تاوان جوانگرایی خود را بدهیم تا این بازیکنان جوان به تیم‌ملی برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز