خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس واقعی را در آسیا ببینید؛

حاتمی: هوادار واقعی پرسپولیس را دوست دارد، نه شخص را / عالیشاه مثل دربی گل زد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۳۴

هواداران واقعی پرسپولیس را دوست دارند نه شخص را و شعار حیاکن – رهاکن سر نمی‌دهند. ما این برد را به هواداران واقعی پرسپولیس تقدیم کردیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است هواداران واقعی تیم تحت هر شرایطی از پرسپولیس حمایت می‌کنند و طرفدار شخص نیستند و مدام شعار نمی‌دهند بلکه به پای تیم می‌نشینند تا روزهای خوب را هم ببینند.

گفت‌وگوی بابک حاتمی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

بازی با پدیده چطور بود؟
بازی سختی بود. بالاخره آنها تماشاگر داشتند و دنبال نتیجه بودند. ما هم پس از چند هفته استرس داشتیم اما بردیم و ۳ امتیاز را گرفتیم تا برای بازی با صبا آماده شویم. بازی با صبا هم راحت نیست و همه باید یک‌دل و یک‌دست باشیم تا ۳ امتیاز را بگیریم.

پدیده در این دیدار چطور بود؟
به نظر من پدیده تیم خوبی بود اما درخشان نقاط ضعف و قوت‌ آنها را به ما گفته بود و توانستیم نفرات موثر آنها را مهار کنیم. ما می‌توانستیم خیلی زودتر به گل برسیم اما توپ‌های ما گل نشد تا اینکه امید عالیشاه مثل دربی گل زد و بردیم.

این برد چقدر برای شما مهم بود؟
واقعاً اهمیت زیادی داشت. البته ما زودتر از اینها باید می‌بردیم اما در این مقطع انتظارات از ما خیلی زیاد بود و ما هم دنبال برد بودیم و در این بازی توانستیم ببریم و ۳ امتیاز را تقدیم هواداران کردیم.

مردم هم در این مدت خیلی زجر کشیدند. قبول داری؟
بله، واقعا مردم اذیت شدند اما هوادار واقعی آنهایی بودند که پای تیم ایستادند و تا آخر هم خواهند ایستادند آنها که شعار می‌دهند. هواداران واقعی پرسپولیس را دوست دارند، نه شخص را و شعار «حیاکن – رهاکن» سر نمی‌دهند. ما این برد را به هواداران واقعی پرسپولیس تقدیم کردیم.

به نظرت پرسپولیس به آرامش رسید؟
نه، کار ما بعد از این تازه شروع می‌شود و می‌خواهیم آرامش را به پرسپولیس برگردانیم چون با یک برد ما نه قهرمان می‌شویم و نه سقوط می‌کنیم و باید همینطور ادامه بدهیم تا با خیال راحت سراغ آسیا برویم.

پرسپولیس پتانسیل کسب نتایج خوب در آسیا را دارد؟
بالاخره پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد و ما سعی می‌کنیم در آسیا طوری بازی کنیم که نمایش خوبی داشته باشیم و نتیجه بگیریم تا همه پرسپولیس واقعی را در آسیا ببینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز