خبرگزاری کار ایران

از جایگزینی‌ام با خطیبی ناراحتم؛

تونی: جادوگر نیستم / هیچ قولی به تراکتوری‌ها نداده‌ام

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۷۹

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: جادوگر نیستم و هیچ قول و تعهدی غیر از همکاری و کار سخت برای کسب نتیجه به باشگاه نداده‌ام.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: جادوگر نیستم و هیچ قول و تعهدی غیر از همکاری و کار سخت برای کسب نتیجه به باشگاه نداده‌ام.

به گزارش ایلنا، تونی اولیویرا پس از عقد قرارداد خود با باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سومین حضورم در تبریز قولی به کسی نداده‌ام اما با توجه به تجربه مربیگری‌ام، تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط و عملکرد بازیکنان و موفقیت تیم خواهم کرد تا با تمرینات مستمر و همکاری تمام اعضای باشگاه به بهترین نتیجه ممکن دست یابیم.

وی مدت قرارداد خود را یک و نیم ساله عنوان و با اشاره به ترکیب کادر فنی تصریح کرد: این قرارداد مشروط بوده و برای سال بعد با توافق طرفین تمدید خواهد شد و علاوه بر پسرم آنتونی که پیش از این نیز همراه من در تراکتورسازی حضور داشت، رویی تاوارز به عنوان مربی دروازه بانها و رادولف به عنوان کمک مربی به اعضای کادر فنی افزوده خواهند شد.

این مربی پرتغالی در خصوص برخی شایعات مبنی بر بیکاری وی و قبول سرمربیگری تراکتورسازی با مبلغی کمتر از دو قرارداد پیشین نیز گفت: ترجیح می‌دهم در این مورد باشگاه پاسخگو باشداما باید بگویم همه چیز بخاطر پول نیست و هنوز از قراردهای قبلی از تراکتورسازی طلبکارم ولی تاکنون به آن فکر هم نکرده‌ام با این وجود در آینده می‌توانید در خصوص مبلغ قرارداد این چهار نفر تحقیق و متوجه میزان آن شوید.

وی با ابراز خوشحالی به خاطر بازگشت به تبریز برای سومین بار و حضور در کنار تماشاگران پرشور تراکتورسازی افزود: با این وجود از اینکه جایگزین رسول خطیبی به عنوان یکی از بازیکنان شایسته و اسطوره‌های فوتبال تبریز می‌شوم، ناراحت هستم و امیدوارم حمایت و علاقه هواداران بین من و خطیبی تقسیم شود هر چند من به تمام هواداران این تیم علاقمندم و مهم موفقیت تیم است حال چه با جلالی، چه خطیبی و یا تونی اولیویرا، چرا که همه برای کمک به تیم اینجا هستیم.

اولیویرا در خصوص میزان شناخت خود از تیم تغییر یافته تراکتورسازی نیز گفت: تنها یک بازی تیم را دیده‌ام و باید با استفاده از نفرات قابل اعتماد و نزدیک به تیم اطلاعات و شناخت لازم را بدست آورم اما باید توجه داشت که این کار نیاز به زمان دارد و در عرض یک یا دو هفته نمی‌توان تیم را متحول و به نتیجه دلخواه دست یافت و همیشه گفته‌ام که جادوگر نیستم و در دو بار گذشته نیز که در تبریز بودم، خرگوشی از آستین بیرون نیاوردم اما با تمام توان برای موفقیت تیم و کسب بهترین نتیجه تلاش خواهیم کرد.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص نحوه برگزاری تمرینات یک هفته گذشته تیم بدون حضور هواداران و خبرنگاران اظهار داشت: در این خصوص دو مساله وجود دارد، یکی مربی و دیگری باشگاه که از نظر من حضور هواداران و خبرنگاران بشرط همراهی با تیم و نه حاشیه سازی، مانعی ندارد اما تصمیم گیرنده اصلی در این خصوص باشگاه است و من تنها مسئولیت فنی تیم را قبول کرده‌ام.

وی در خصوص احتمال کنار گذاشته شدن مجدد از سرمربیگری این تیم با توجه به بی‌مهری‌های مسئولان در دو بار حضور قبلی وی در تبریز تصریح کرد: اگر نگران چنین مسایلی بودم، هرگز به تبریز باز نمی گشتم و نه تنها علاقه‌ام به هواداران کوچک‌ترین تغییری نکرده بلکه با عشق و اشتیاق بیشتری در کنار آنان حضور یافته‌ام.

گفتنی است قرارداد یک و نیم ساله سرمربی جدید تراکتورسازی تبریز تا پایان فصل است که تمدید آن مشروط به توافق طرفین برای ادامه همکاری در فصل آینده بوده و در آن بندهایی چون پاداش برای صعود به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز دیده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز