خبرگزاری کار ایران

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا؛

فغانی داور دیدار بنیادکار ازبکستان و الجزیره امارات شد / کریم پور ناظر دیدار الوحده و السد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۵۴۴

دیدار بنیادکار ازبکستان و الجزیره امارات از سری رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ فردا در ازبکستان با قضاوت علیرضا فغانی برگزار می شود.

دیدار بنیادکار ازبکستان و الجزیره امارات از سری رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ فردا در ازبکستان با قضاوت علیرضا فغانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دیدار بنیادکار ازبکستان و الجزیره امارات از سری رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ فردا در ازبکستان با قضاوت علیرضا فغانی به عنوان داور وسط، رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان کمک داوران و حسن اکرمی به عنوان داور چهارم برگزار خواهد شد. نظارت این دیدار را سعید المسری از سوریه و نظارت تیم داوری را جاسم محمد الهیل از قطر بر عهده دارند.

همچنین بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فر به عنوان داور چهارم برای قضاوت دیدار سلام لبنان و خایر تاجیکستان از سری رقابت‌های ای اف سی کاپ ۲۰۱۵ که فردا در بیروت برگزار می‌شود، انتخاب شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای از انتخاب امیرحسین کریم‌پور به عنوان ناظر دیدار الوحده‌امارات و السد قطر از سری رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ که فردا در امارات برگزار می‌شود، خبر داد. این دیدار را داوران ازبکستانی قضاوت خواهند کرد و نظارت تیم داوری برعهده نماینده عربستانی است.

فردا با برگزاری ۸ دیدار باقی مانده از مرحله پلی‌آف رقابت‌های AFC کاپ ۲۰۱۵، مرحله گروهی این دوره از بازی‌ها با حضور ۳۲ تیم در ۸ گروه از ۵ اسفند ۹۳ آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز