خبرگزاری کار ایران

هر بازی پلی‌آف حکم فینال دارد؛

بیگلری: مسیر ابومسلم برای صعود به لیگ یک هموار است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۶۵

پس از ۴ هفته ناکامی در لیگ روز گذشته بازی قابل قبول و هوشمندانه‌ای را مقابل تیم پارس جم انجام دادیم و با یک نتیجه تساوی جواز صعود به پلی آف را کسب نمودیم.

مدیرعامل باشگاه نسل ابومسلم خراسان گفت: مسیر صعود به لیگ دسته یک فوتبال هموار است.

به گزارش ایلنا، مهدی بیگلری با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه به هدف اصلی تیمی که حضور در بین سه تیم صعود کننده از گروه B و کسب جواز حضور در پلی آف بود دست یافتیم و مسیر برای صعود به لیگ دسته یک به مراتب هموارتر از گروه مقدماتی خواهد بود.

وی افزود: انتخاب کادر فنی، سرپرست هواداران و تماشاگران تیم و در رأس آن جذب بازیکنان بومی خراسان که تعصب و غیرت خاصی به اسم و پیراهن ابومسلم دارند بی شک در صعود به مرحله پلی آف تاثیرگذار بود.

وی خاطرنشان کرد: استقبال لیدرها و هواداران تیم ابومسلم در ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد از تیم، نشان از عشق و ارادت آنان به باشگاه ابومسلم است و این حضور قوت قلبی خواهد بود تا ان شاالله باانگیزه و تمام پتانسیل در بازی های پلی آف حاضر شویم و مسیر صعود به لیگ دسته یک را هموار کنیم.

بیگلری در ادامه گفت: باشگاه ابومسلم با توجه به بضاعتی که دارد مبلغ قرارداد کادر فنی و بازیکنان را به صورت یکسان پرداخت خواهد کرد. پس از ۴ هفته ناکامی در لیگ روز گذشته بازی قابل قبول و هوشمندانه‌ای را مقابل تیم پارس جم انجام دادیم و با یک نتیجه تساوی جواز صعود به پلی آف را کسب نمودیم.

وی ادامه داد: تیم نسل ابومسلم در دور مقدماتی در گروه سختی قرار داشت که تیم هایی چون ماشین سازی تبریز، صنعت نفت آبادان، پیام وحدت نتوانستند به مرحله پلی آف صعود کنند و ما توانستیم در تقابل با تیم های قوی این گروه موفق عمل کنیم. پس حضور در بازی های پلی آف برای تیم آبدیده نسل ابومسلم و کسب نتیجه کار چندان دشواری نخواهد بود.

بیگلری خاطرنشان کرد: در مرحله پلی‌آف کادر فنی و بازیکنان به هر بازی به منزله فینال نگاه کنند تا بتوانیم با تدبیر کادر فنی خوبی که در اختیار داریم جواز حضور در لیگ دسته یک رابدست آوریم. تیم نسل ابومسلم در این ۱۸ هفته عملکرد ضدفوتبالی نداشته و بیشتر تمرکز را برای ارائه فوتبال زیبا و تاکتیکی در دستور کار خود داشتیم.

همچنین سرمربی نسل ابومسلم نیز گفت: با توجه به پتانسیل و داشته های تیم امیدوار صعود به لیگ دسته یک هستیم.

سعید جوشش با بیان این مطلب گفت: بازی حساسی را در هفته آخر دور مقدماتی لیگ دسته ۲ مقابل پارس جم داشتیم و خوشبختانه به لطف خدا، دعای مردم مشهد که همیشه شامل ما بوده و حمایت اصحاب رسانه با تلاش بازیکنان و کادر فنی سربلند خارج شدیم و به مرحله پلی آف صعود کردیم.

وی افزود: باید صعود خود را از هفته های قبل مسجل میکردیم اما متاسفانه هفته های پایانی در خانه ۶ امتیاز ارزشمند را در دقیقه ۹۰ به بعد از دست میدادیم و کار به هفته پایانی کشید. تیم پارس جم جایگاه خوبی در جدول داشت و عدم نتیجه گیری این تیم مقابل ما باعثبازماندن آنها از پلی آف می شد و این قضیه حساسیت بازی را بیش از پیش بالا می برد و این حساسیت بالای تیم ها از کیفیت بازی کاست.

جوشش ادامه داد: بازیکنان نسل ابومسلم از لحاظ روحی کیفیت ۱۰۰ درصد خودشان را ارائه نکردند و با تمام این تفاسیر و استرس ها و به لطف بازی هجومی بچه ها در دقیقه ۲۵ به گل رسیدیم.

سرمربی نسل ابومسلم خاطرنشان کرد: متاسفانه در دقایق اول نیمه دوم و طی یک غافلگیری گل مساوی را دریافت کردیم و با مدیریت بازی و اطلاع از نتیجه بازی صنعت نفت آبادان، بازی را به پایان رساندیم و به پلی آف صعود کردیم. تمام بازیکنان ماه ها در جلسات تمرینی سختی که صبح و عصر کادر فنی تیم برای آنها پیش بینی کرده بودند حضور داشتند و نتیجه تحمل شرایط سخت تمرینی صعود به مرحله پلی آف بود.

جوشش با بیان اینکه مدیریت باشگاه در پرداخت مبالغ قراردادهای کادر فنی و بازیکنان تاخیری نداشته است خاطرنشان کرد: نزدیک به ۶۰ درصد تعهدات باشگاه به اعضا کادر فنی و بازیکنان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: قبل از شروع پلی آف با توجه به سهمیه ای که تیم در جذب بازیکن دارد امیدواریم بتوانیم ۳-۲ بازیکن به تیم اضافه کنیم تا حضور قدرتمندی در پلی آف جهت صعود به لیگ دسته یک داشته باشیم. در مرحله مقدماتی تعداد تیم ها بیشتر بود و تیم ها فرصت جبران اشتباه را داشتند اما در پلی آف بعلت کم بودن تیم ها، فرصت اشتباه کردن ندارند.

سرمربی نسل ابومسلم اضافه کرد: مردم ایران تیم نسل ابومسلم را با یاد و خاطره ابومسلم مشهد به عنوان یکی از تیم های باسابقه و ریشه دار فوتبال کشور می شناسند..

وی در پایان گفت: باشگاه و کادر فنی تیم نسل ابومسلم برنامه های دقیقی را برای پیمودن روند رو به رشد در دست اجرا دارد تا ان شاالله بتوانیم این تیم مردمی و با سابقه خراسان را به جایگاه اصلی خود در لیگ برتر برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز