خبرگزاری کار ایران

ستاره‌پرتغالی سرحال نیست؛

لئو مسی می‌تازد؛ رونالدو در بدترین روزهای فوتبالی!

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۸۸

او تبدیل به سریع‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا در رسیدن به ۲۰۰ گل شد و برای رسیدن به این رکورد فقط به ۲۰۰ بازی نیاز داشت اما حالا از اوج خود فاصله گرفته است.

کریس رونالدو مقابل دپورتیوو برای چهارمین بازی پیاپی نتوانست گل بزند تا پس از گل نزدن مقابل اسپانیول، کوردوبا و اتلتیکو یک رکورد منفی و نسبتا بی‌سابقه را به جای بگذارد.

به گزارش ایلنا، لئو مسی که فاصله چشمگیری با رونالدو داشت از فرصت گل نزدن‌های رونالدو استفاده کرده و در حال حاضر فقط ۲ گل با او در لالیگا فاصله دارد. مسی ۲۶ گل زده و رونالدو بیش از یک ماه است در لالیگا گلزنی نکرده است. تا پیش از کریسمس و پس از بازی رئال‌مادرید و آلمریا در روز ۱۳ دسامبر، رونالدو ۲۵ گل زده بود و مسی ۱۳ گل اما این فاصله اکنون به شکل چشم‌گیری کاهش یافته است.

افت آمار گلزنی رونالدو از جام باشگاه‌های جهان آغاز شد. ستاره پرتغالی در ۲ بازی مقابل کروز آزول و سن‌لورنزو گلزنی نکرد. رونالدو تا پیش از آن مسابقات در ۲۳ بازی رسمی ۳۲ گل زده بود و میانگین ۱.۳۹ گل در هر بازی را داشت که بهترین آمار دوران فوتبالش بود. از آن زمان تاکنون رونالدو ۱۰ بازی انجام داده و فقط ۴ گل زده است. میانگین او در ۱۰ بازی اخیر ۰.۴ گل در هر بازی بوده است.

باشگاه رئال در حال حاضر شدیدا نگران عملکرد این بازیکن است. رونالدو از نظر روحی و بدنی در بهترین شرایط خود نیست. او مقابل دپورتیوو نیز یک موقعیت دروازه خالی را برای گلزنی از دست داد و البته بدشانس هم بود چراکه یکی از شوت‌هایش هم به تیرک خورد. رونالدو در این فصل رکوردهای متفاوتی را شکست. او رکورد تاریخ رئال در خارج از خانه در لالیگا را شکست و با ۸۹ گل بالاتر از رائول قرار گرفت. او تبدیل به سریع‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا در رسیدن به ۲۰۰ گل شد و برای رسیدن به این رکورد فقط به ۲۰۰ بازی نیاز داشت اما حالا از اوج خود فاصله گرفته است.

رونالدو سال ۲۰۱۴ را با ۲۵ گل در لالیگا تمام کرد اما در ۲ ماه اخیر در لیگ اسپانیا فقط ۲ گل زده است. دلیل افت او به ۲ جنبه بر می‌گردد: شرایط روحی و شرایط بدنی. او همچنان نتوانسته با جدایی از نامزد سابقش، ایرینا شیک کنار بیاید و از نظر ذهنی به هم ریخته است. عدم آمادگی ذهنی موجب شد او مقابل کوردوبا اعصابش را از دست بدهد و با حرکتی خشونت‌آمیز محرومیتی ۲ جلسه‌ای را تجربه کند. ستاره‌پرتغالی در ۲ بازی اخیر مقابل دپورتیوو و اتلتیکو با آرامش بیشتری بازی کرده اما درون زمین مشخص است از نظر بدنی سرحال نیست…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز