خبرگزاری کار ایران

مشکل دایی نبود که برکنارش کردند؛

ذوالفقارنسب: مشکل پرسپولیس بازیکنان هستند، نه کادر فنی / بعید می‌دانم حتی برانکو هم موفق شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۱۴

۷-۸ سال است این مشکلات روی هم جمع شده وگرنه مشکل که علی دایی نبود که او را برکنار کردند، حالا هم برانکو را می‌خواهند بیاورند که دلیل آن را نمی‌دانم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر با این هدف که برانکو در چند بازی باقی مانده به پایان به لیگ به پرسپولیس بیاید تا برای فصل آینده از تیم شناخت پیدا کند غیر حرفه‌ای خواهد بود.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با ایلنا درباره حضور برانکو ایوانکوویچ در رأس کادر فنی پرسپولیس به جای درخشان بیان داشت: مگر مشکل پرسپولیس درخشان است که او را برکنار کنند. پرسپولیس در سال‌های اخیر چندین مربی را به همین منوال تغییر داده است.

این مدافع پیشین پرسپولیس یادآور شد: افشین قطبی، افشین پیروانی، نلو وینگادا، زلاتکو کرانچار، حمید استیلی، مصطفی دنیزلی، مانوئل ژوزه، یحیی گل‌محمدی‌، علی دایی از جمله آنها هستند. حالا هم ۲۰ بازی گذشته می‌خواهند برانکو را بیاورند که تا بیایید با تیم آشنا شود فصل تمام شده است.

وی ادامه داد: مشکل بازیکنان هستند، نه کادر فنی. پرسپولیس مشکل مالی دارد. ۷-۸ سال است این مشکلات روی هم جمع شده وگرنه مشکل که علی دایی نبود که او را برکنار کردند، حالا هم برانکو را می‌خواهند بیاورند که دلیل آن را هم نمی‌دانم.

ذوالفقارنسب درباره اینکه حضور برانکو در مقطع‌فعلی برای شناخت از شرایط تیم پرسپولیس و آماده‌سازی آن برای فصل آینده است، گفت: این نوع معادلات هم یک‌سری معادلات بسیار قدیمی و برای ۵۰ سال پیش است. پرسپولیس مشکلات متعددی دارد. مشکلات فنی که یکی - دو مورد نیست. پرسپولیس هزار ایراد دارد.

وی در پایان افزود: اگر ضعف بازیکن را برطرف کنند، ضعف مربی می‌ماند. آن را برطرف کنند، ضعف مدیریت می‌ماند. مشکلات متعددی گریبان‌گیر این باشگاه است. با این وضعیت بعید می‌دانم برانکو هم بیاید بتواند در کارش موفق باشد یا نه.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز