خبرگزاری کار ایران

حکم جاسم کرار عدالت لازم را ندارد؛

قلعه‌نویی: برخی حرف‌های خنده‌داری می‌زنند / بازیکنان کنونی استقلال دنبال سیاه‌کردن مردم نیستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۳۲

این آقایان که ادعا دارند کرار رفتاری خارج از چارچوب انجام داده و برای خود ماده قانونی درست کرده‌اند، هر کس دیگری جز قلعه‌نویی بود، چنین حاشیه‌ای را برایش درست نمی‌کرد.

سرمربی استقلال معتقد است بزرگان استقلال در نیم فصل دوم حضور موثری داشته اند و همدلی بازیکنان باعثپیشرفت تیم شده است.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین عصر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر استقلال شرایط خوبی را دارد و تنها مشکلی که با آن روبه‌رو هستیم، مشکل مالی است که مدیریت باشگاه در حال رفع کردن آن است. افشارزاده تمام تلاش خود را می‌کند تا مطالبات بازیکنان را به موقع پرداخت کند، البته توقع ما این است که مدیریت و هیات‌مدیره باشگاه تلاش بیشتری را برای پرداخت مطالبات بازیکنان انجام دهد.

سرمربی استقلال با بیان اینکه بازیکنان تیمش همدل هستند، گفت: خوشبختانه بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار هستند و آرامش در استقلال حکمفرماست. بر خلاف گذشته در حال حاضر بزرگان تیم واقعا بزرگی می‌کنند و برای پیراهن استقلال و مردم پا به توپ می‌شوند و دنبال سیاه کردن مردم نیستند.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: برای مثال رضا عنایتی بدون دریافت حتی یک ریال در ترکیب استقلال حضور دارد و برخی از بازیکنان استقلال نیز برای چندین ماه است پولی را دریافت نکرده‌اند اما با جان و دل وارد زمین می‌شوند و برای این پیراهن بازی می‌کنند.

وی با انتقاد از رفتار برخی از بازیکنان در گذشته تصریح کرد: در گذشته برخی از بازیکنان هم پول می‌گرفتند و هم برای تیم حاشیه‌سازی می‌کردند اما در حال حاضر بزرگان تیم با جان و دل برای استقلال پا به توپ می‌شوند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی در مورد حکم در نظر گرفته شده برای کرار نیز گفت: من از این حکم تعجب می‌کنم. ماده قانونی در نظر گرفته شده برای کرار اصلا به حکم نمی‌خورد و این تقریبا مانند محرومیت من در مقابل پرسپولیس است.

قلعه‌نویی تصریح کرد: برخی از افراد چون با من مشکل دارند، می‌خواهند آرامش تیم را به هم بریزند. مطمئنم هر کسی به جز من بود، این حکم را برای کرار صادر نمی‌کردند. این قضایا مانند یک سریال است و ادامه پیدا می‌کند، حتی علیرضا فغانی که داوری آن دیدار را بر عهده داشت گزارشی را رد نکرده بود. مطمئنم این آقایان که ادعا دارند کرار رفتاری خارج از چارچوب انجام داده و برای خود ماده قانونی درست کرده‌اند، هر کس دیگری جز قلعه‌نویی بود، چنین حاشیه‌ای را برایش درست نمی‌کرد و باید بگویم این مسائل خنده‌دار است.

سرمربی استقلال با ادعای اینکه برخی می‌خواهند به هر طریقی به تیم ضربه بزنند، گفت: حکمی که در آن عدالت وجود ندارد باید توسط یک مرجع رسیدگی شود. در مورد کرار ماده قانونی حکم به جرم نمی‌خورد. این حکم عدالت لازم را ندارد و من مطمئنم هر کسی جز من سرمربی استقلال بود، جاسم کرار محروم نمی‌شد.

قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌های خود در مورد دیدار نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: من فردا بازی نفت ایران را به احتمال قطع به یقین از نزدیک می‌بینم. ساعت تمرین را نیز تغییر داده‌ام و از بازیکنان استقلال و بزرگان تیم خواسته‌ام برای حمایت از نفت به ورزشگاه بروند. از همین جا از همه می‌خواهم نفت را حمایت کنند. هم تماشاگران استقلال و هم تیم‌های دیگر باید از نفت به عنوان نماینده ایران پشتیبانی و حمایت کنند.

سرمربی استقلال در مورد نتایج به دست آمده در نیم فصل‌دوم نیز گفت: این لطف خدا بود که توانستیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم. در این میان بزرگی بزرگان تیم همچون عنایتی، صادقی، برهانی، حیدری و سایر بازیکنان کمک زیادی به ما کرد که بتوانیم موفق شویم.

قلعه‌نویی اضافه کرد: هیچ‌کدام از بازیکنان کنونی استقلال به دنبال سیاه‌کردن مردم نیستند. آن‌ها به دنبال منافع استقلال و منافع مردم هستند و مانند برخی نمی‌روند پول بگیرند و مردم را سیاه کنند. بازیکنان با جان و دل خود در حال حاضر تمرین می‌کنند و با جان و دل پا به میدان می‌گذارند.

او به بازی استقلال مقابل پیکان اشاره کرد و گفت: از اظهار نظرهای برخی در مورد دیدار با پیکان تعجب می‌کنم. ما در مقابل پیکان ۵۵۰ پاس داشتیم که بیش از ۴۰۰ تای آن موفق بود. در آن بازی ۵ یا ۶ موقعیت گل داشتیم و ۸ کرنر به دست آوردیم و حدود ۱۱۳ کیلومتر بازیکنانم دویدند اما باز هم در این میان برخی حرف‌های خنده‌داری می‌زنند و این موارد است که به استقلال لطمه می‌زند. شرایط تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و این به خاطر نیت درونی ماست.

قلعه‌نویی در مورد دیدار با گسترش فولاد نیز گفت: گسترش فولاد یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های لیگ برتر است. اکثر بازی‌های آن‌ها را دنبال کرده‌ام و فراموش نکنید گسترش از یک سرمربی باهوش و کاربلد که گاهی نیز او را اذیت می‌کنند برخوردار است. امیدوارم شرایط آب و هوایی اجازه دهد که بازی خوبی را داشته باشیم اما فراموش نکنیم بازی سختی مقابل گسترش داریم.

او در بخش پایانی صحبت‌های خود مجددا در مورد رفتار کرار اظهار کرد: من به هیچ عنوان رفتارهای جاسم کرار را تایید نمی‌کنم و چندین بار نیز آن را محکوم کرده‌ام اما به رفتاری که با این بازیکن در زمین می‌شود نیز توجه کنیم. این بازیکن را بارها در زمین با توپ و بی‌توپ می‌زنند و داوران نیز باید این قبیل رفتار را در مواجهه با کرار ببینند. اگر این رفتارها در کشورهای اروپایی رخ دهد قطعا داور بازیکن خاطی را با کارت قرمز جریمه می‌کند و در این برهه حساس فصل، ‌ حضور کرار برای ما بسیار تاثیرگذار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز