خبرگزاری کار ایران

لغو مزایده، عدم واگذاری نیست؛

حسینی: استقلال و پرسپولیس خریداران سینه‌چاک دارند / لزوم بازنگری در رقم واگذاری سرخآبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۷۰

لغو مزایده مرحله اول به معنای نبود خریدار نیست. اتفاقا سرخابی‌ها خریداران سینه چاکی دارند که از ارزش مالی و مادی این دو باشگاه آگاه هستند اما احتمالا ۲۹۰ میلیارد تومان پول نداشتند تا واگذاری انجام شود.

رئیس کمیته فوتبال مجلس تاکید کرد سرخابی‌ها خریداران سینه چاک دارند اما احتمالا دلیل عدم واگذاری این است که رقم ۲۹۰ میلیارد تومان تعیین شده را بالا می دانند.

به گزارش ایلنا، سید شریف حسینی ضمن بیان این مطلب با اشاره به برگزاری اولین مزایده واگذاری برند باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، گفت: ‌ ظاهرا خریداری برای این دو باشگاه با رقم ۲۹۰ میلیارد تومان وجود نداشت و مزایده فعلا ملغی شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: البته لغو مزایده به معنای عدم واگذاری نیست. در واقع سازمان خصوصی‌سازی باید مجدد نحوه واگذاری را بررسی کند و مزایده دوم را با کارشناسی بیشتر برگزار کند.

وی اظهار داشت: خریدار یکی از مهم‌ترین مولفه های واگذاری است و وقتی خریداری از عهده پرداخت مبلغ ۲۹۰ میلیارد بر نمی‌آید باید در قیمت بازنگری صورت گیرد و تلاش شود تا سهام دو باشگاه سرخابی به اهل آن واگذار شود.

حسینی اعتقاد دارد خریداری اهلیت دارد که این دو باشگاه را از وضعیت هزینه سازی به سمت تولید کننده فوتبالیست و پرورش دهنده استعداد در این زمینه ببرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با پول دولت تنها به سمت خرید بازیکنان گران قیمت رفته است، گفت: کارهای زیر ساختی و آموزشی در این دو باشگاه به فراموشی سپرده شده است و باید با واگذاری شرایط به گونه‌ای مهیا شود تا سرخابی‌ها مولد خوبی در زمینه ورزشی باشند.

رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرسپولیس و استقلال خریداران سینه چاک دارند، ادامه داد: لغو مزایده مرحله اول به معنای نبود خریدار نیست. اتفاقا سرخابی‌ها خریداران سینه چاکی دارند که از ارزش مالی و مادی این دو باشگاه آگاه هستند اما احتمالا ۲۹۰ میلیارد تومان پول نداشتند تا واگذاری انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز