خبرگزاری کار ایران

قبل از رسمی شدن قرارداد؛

ویکی پدیا برانکو را سرمربی پرسپولیس کرد / کارنامه درخشان پرفسور در ایران

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۹۰

سایت ویکی پدیا به استقبال این انتقال بزرگ رفته و در معرفی این مربی کروات که حدود ۹ سال در فوتبال ایران به عنوان دستیار بلاژویچ و سرمربی تیم ملی سابقه مربیگری دارد او را سرمربی آینده پرسپولیس دانسته است.

وب سایت معتبر و بین المللی ویکی پدیا در حالی برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی پرسپولیس در سال ۲۰۱۵ معرفی کرده که این مربی کروات هنوز قرارداد رسمی با سرخپوشان امضا نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برانکو که موفق ترین مربی خارجی فوتبال ملی ایران به شمار می رود ظرف روزهای گذشته مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داده و به نظر می رسد توافقات نهایی برای پیوستن وی به پرطرفدارترین تیم ایرانی مراحل نهایی خود را طی می کند.

با این همه سایت ویکی پدیا به استقبال این انتقال بزرگ رفته و در معرفی این مربی کروات که حدود ۹ سال در فوتبال ایران به عنوان دستیار بلاژویچ و سرمربی تیم ملی سابقه مربیگری دارد او را سرمربی آینده پرسپولیس دانسته است.

ایوانکوویچ معروف به پروفسور سابقه قهرمانی با تیم فوتبال امید در بازی های آسیایی ۲۰۰۲ بوسان کره جنوبی و عنوان سومی جام ملت های آسیای چین در سال ۲۰۰۴ را در کارنامه مربیگری خود دارد. تیم ملی فوتبال ایران با مربیگری او برای سومین بار به مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان صعود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز