خبرگزاری کار ایران

تاج در مسائل فنی داوری ورود نکرد؛

عسگری: اشتباهات برخی‌داوران روی نتیجه بازی‌ها تاثیرگذار بود / هجمه زیادی به داوری شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۴۴

این جلسه به درخواست سازمان لیگ برتر بوده و طبیعتا به هیچ عنوان برای تضعیف داوری به بررسی نخواهیم پرداخت.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون درباره نشست خود با سازمان لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عسگری گفت: قرار است طبق درخواست سازمان لیگ‌برتر، نشستی را با مهدی تاج و اعضای این سازمان داشته باشیم و درباره روند داوری و شرایطی که بر باز‌ی‌ها حاکم است، به بحثو گفتگو بپردازیم.

وی در ادامه بیان کرد: این جلسه به درخواست سازمان لیگ برتر بوده و طبیعتا به هیچ عنوان برای تضعیف داوری به بررسی نخواهیم پرداخت. این جلسات در جهت تقویب داوری کشور است و همانطور که تاج در مدت زمانی که به عنوان رئیس کمیته داوران بود، هیچ‌گاه در مسائل فنی داوری ورود نکرد و بدون‌شک برگزاری این نشست نیز به منظور ایجاد راهکاری مناسب برای رفع مشکلات داوری است.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون افزود: برگزاری جلسات هم‌اندیشی به این دلیل نیست که درباره مسائل‌فنی داوری صحبت شود. متاسفانه در هفته‌ای که گذشت برخی از داوران اشتباهات تاثیرگذاری بر روی نتیجه بازی‌ها داشتند و هجمه زیادی به داوری شده است. ما در این جلسات صحبت خواهیم کرد تا راهکارها و پیشنهادات مختلف را برای قضاوت هر چه بهتر داوران ارائه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز