خبرگزاری کار ایران

باید معجزه شود تا تیم سهمیه بگیرد؛

انصاریان: برانکو و قطبی دردی از پرسپولیس دوا نمی‌‌کنند / پول و مدیریت‌ضعیف باشگاه را خراب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۵۲

آمدن برانکو ایوانکویچ یا افشین قطبی دردی را از پرسپولیس دوا نمی‌کند چراکه پرسپولیس باید بازیکنان خوبی جذب می‌کرد که نکرد و تعویض مربی چاره کار نیست.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است آمدن برانکو ایوانکویچ یا افشین قطبی دردی را از پرسپولیس دوا نمی‌کند چراکه پرسپولیس باید بازیکنان خوبی جذب می‌کرد که نکرد و تعویض مربی چاره کار نیست.

گفت‌وگوی علی انصاریان با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

اوضاع پرسپولیس را در حال حاضر چطور می‌بینید؟
اوضاع تیم که از اول فصل خوب نبوده و شرایط هم طوری بود که با رفتن رویانیان و آمدن رحیمی و افراد مختلف و دخالت‌هایی را که در این زمینه شاهد بودیم، وضعیت تیم سخت شد و نتیجه نگرفتن هم کار را بدتر و شرایط را سخت‌تر کرد.

بحثحضور برانکو و قطبی در پرسپولیس مطرح شده، این افراد می‌توانند در مقطع کنونی به تیم کمک کنند؟
مدیران باشگاه باید صلاح تیم را ببینند. هر کسی در این مقطع بیاید در صورت ناکامی شاید چیزی را گردن نگیرد چون تیم را خودش نبسته است. پرسپولیس بازی‌های آسیایی را هم در پیش دارد و این اتفاقات و تصمیمات برای تیم خیلی مهم است. تیم باید تقویت می‌شد که نشد و آمدن قطبی و برانکو هم دردی را دوا نمی‌کند، بلکه باید بازیکنان خوبی جذب می‌کردند که این اتفاق نیفتاد.

وقتی اوضاع کنونی پرسپولیس را می‌بینی چه احساسی داری؟
همه ناراحتند، حتی طرفداران، همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم درست شود. پول و مدیریت‌ضعیف پرسپولیس را خراب کرده و همیشه همین اتفاق افتاده است. انتخاب‌های اشتباه باعثشده این مشکلات به وجود بیاید.

تغییرات مداوم چقدر روی پرسپولیس و نتایج ضعیف آن تاثیرگذار بوده است؟
این اتفاق که از همه بدتر است. یک زمانی می‌گفتیم عرب‌ها سریع مربی عوض می‌کنند و الان ما بدتر از آنها شده‌ایم و هر اتفاق کوچکی که می‌افتد مدیر را عوض می‌کنند و مدیر جدید هم آدم‌های خودش را می‌آورد.

وزارت‌ورزش در اوضاع امروز پرسپولیس چقدر مقصر است؟
فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ به خوبی به این مسئله اشاره کرد و فکر می‌کنم برای عده‌ای منفعتی داشته که این آدم‌ها را آورده‌اند، اما الان پاسخگو جوابگو نیستند.

آینده پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
چون تیم در آسیا است، امیدوارم حداقل در آسیا خوب نتیجه بگیرند چون در لیگ اتفاقی نمی‌افتد و امیدوارم در آسیا موفق باشند.

اما درخشان اعلام کرده در لیگ دنبال کسب سهمیه آسیا است؟
مگر اینکه معجزه شود، چون روی کاغذ این اتفاق نمی‌افتد. آدم‌هایی که قبلاً در پرسپولیس بازی کرده‌اند امروز تیم را می‌کوبند که این خوب نیست، بلکه همه باید کمک کنند. امیدوارم حرف‌هایی که قدیمی‌های تیم می‌زنند به نفع پرسپولیس باشد و هر کسی با درخشان مشکل دارد برای تیم حاشیه درست نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز