خبرگزاری کار ایران

از داوران ناراحتیم چون متضرر شدیم؛

شکوری: مقابل پرسپولیس بحران‌زده کار سختی داریم / موقعیت‌ ما همه را گول می‌زند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۳۱

ما باید با آمادگی کامل وارد زمین شویم چون باید در سه جبهه با پرسپولیس، داوری و هواداران پرسپولیس بجنگیم و همین مسئله کار ما را سخت‌تر می‌کند و باید با آمادگی کامل وارد زمین شویم

مدافع تیم فوتبال صبای قم معتقد است که آنها در دیدار مقابل پرسپولیس باید با آمادگی کامل در ۳ جبهه بجنگند چرا که علاوه بر پرسپولیس و هوادارانش باید مقابل داور هم بایستند.

گفت‌وگوی هادی شکوری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط صبا چطور است؟
خدا را شکر وضعیت ما خوب است و این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کردیم، هر چند در هفته‌های قبل نتیجه نگرفتیم اما تیم‌ ما فوتبال روان و خوبی بازی کرد. امیدوارم با بردن پرسپولیس شرایط خوبی در جدول به دست بیاوریم.

* اوضاع پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
استقلال و پرسپولیس درهر جایگاهی که در جدول باشند همیشه تیم‌های بزرگ و قابل احترامی هستند. به نظر من هر ۲ تیم بازی راحتی ندارند نه پرسپولیس مقابل ما و نه ما مقابل پرسپولیس بحران زده کارراحتی نداریم وبازی سختی داریم.

* البته عده‌ای هم معتقدند بردن این پرسپولیس زیاد هم سخت نیست؟
به هیچ عنوان این‌گونه نیست. پرسپولیس در این شرایط می‌آید که از حیثیت خودش دفاع کند چون فوتبال ما احساسی است، بنابراین بازیکنان پرسپولیس چندین برابر بازی‌های قبل انرژی می‌گذارند تا موفق شوند.

* چقدر به کسب ۳ امتیازاین بازی امیدوار هستید؟
صددرصد برای ۳ امتیاز وارد میدان می‌شویم، چون می‌دانیم اگر نتیجه نگیریم شرایط ما در جدول متزلزل می‌شود.

* صبای‌قم چند هفته است سیر نزولی داشته؛ با این وضعیت در جدول می‌مانید؟
الان موقعیت‌ ما در جدول همه را گول می‌زند و فکر می‌کنند که ما نه سهمیه می‌گیریم و نه می‌افتیم و ما به عنوان بزرگترهای تیم این مسئله را به مسئولان باشگاه هم منتقل کرده‌ایم که وضعیت ما خیلی حساس است و با یک برد یا باخت شرایط ما در جدول تغییر می‌کند.

* گویا از وضعیت داوری هم خیلی ناراحت هستید؟
بله، ناراحت هستیم چون متضرر شده‌ایم و در برنامه ۹۰ همه دیدند نتیجه بازی ما با تراکتور به خاطر اشتباهات داوری واقعاَ عوض شد. همه تیم‌ها دنبال نتیجه هستند و این اشتباهات تاثیرگذار است و زحمات تیم‌ها را زیر سوال می‌برد. ما باید با آمادگی کامل وارد زمین شویم، چون باید در ۳ جبهه با پرسپولیس، داوری و هواداران پرسپولیس بجنگیم و همین مسئله کار ما را سخت‌تر می‌کند. باید با آمادگی‌کامل وارد زمین شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز