خبرگزاری کار ایران

بدنبال رفع مشکلات‌مالی هستیم؛

افجه‌ای: زمین تلو جزو اموال استقلال نیست / موانع خصوصی‌سازی باید سریع‌تر برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۸۴

سفرهای استقلال به تبریز و کیش به بهترین وجه برگزار خواهد شد و هیات مدیره و تمامی اعضا به دنبال یافتن راهی برای رفع مشکلات مالی این باشگاه هستند تا باشگاه هر چه سریع تر از این مرحله عبور کند.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت:: زمین تلو جزو اموال غیر منقول باشگاه استقلال محسوب نمی شود.

به گزارش ایلنا، سعید افجه ای از مسئولان خواست تا به تاریخ صدور رای در مورد ابطال مالکیت استقلال بر زمین تلو توجه کنند.

وی گفت: تاریخ این رای ۲۳ دی ماه ۹۲ و این رای کاملا قطعی است. تاریخ این رای قبل از تشکیل هیات مدیره فعلی است و همان زمان سند مالکیت باشگاه استقلال بر این زمین ابطال شد.

افجه ای خاطرنشان کرد: در مورد این زمین هیچ مسئولیتی متوجه هیات مدیره فعلی باشگاه استقلال نیست.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد وضعیت همکاری باشگاه استقلال و حامی مالی اش گفت: این موضوع در جلسه هیات مدیره بررسی شد و همکاری با شرکت توسعه صنایع نوین به دلیل داشتن یک همکاری دوسویه مطلوب است و مجموعه از تلاش های حامی مالی راضی است.

افجه ای افزود: اما متاسفانه شرایط به گونه ای است که باید تصمیمات تازه ای در زمینه این همکاری اتخاذ شود و بنابراین اعضای هیات مدیره و شرکت توسعه صنایع نوین نظرات خود را در جلسه بعدی اعلام خواهند کرد تا درمورد ادامه یا قطع همکاری تصمیم نهایی گرفته شود.

وی افزایش تعداد تیم های ایرانی در جام باشگاه های آسیا را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: در جلسه هیات مدیره با توجه به تاکید وزارت ورزش و جوانان به تسریع روند خصوصی سازی، مذاکرات مفصلی در این زمینه انجام و قرار شد موانع احتمالی در زمینه خصوصی سازی باشگاه استقلال هرچه سریع تر رفع شود تا این روند سرعت بگیرد.

افجه ای در مورد حل مشکلات مالی استقلال نیز گفت: سفرهای تیم فوتبال استقلال به تبریز و کیش به بهترین وجه برگزار خواهد شد و هیات مدیره و تمامی اعضا به دنبال یافتن راهی برای رفع مشکلات مالی این باشگاه هستند تا باشگاه هر چه سریع تر از این مرحله عبور کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز