خبرگزاری کار ایران

مقابل صبا هم دنبال برد هستیم؛

درخشان: عجله دارند، بگویند برویم / هنوز نیامده دنبال تغییر هستند / فقط در ایران مهره می‌سوزانند!

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۷۳

هنوز نیامده، دنبال تغییر و نتیجه هستند. تغییر حق باشگاه است اما باید به مربیان داخلی هم همانند مربیان خارجی در گرفتن نتیجه فرصت داده شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تغییر در کادر فنی را از اختیارات مدیریت و حق باشگاه دانست و گفت: تابع تصمیمات باشگاه هستیم.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان درنشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابرصبای قم گفت: هنوز نیامده، دنبال تغییر و نتیجه هستند. تغییر حق باشگاه است اما باید به مربیان داخلی هم همانند مربیان خارجی در گرفتن نتیجه فرصت داده شود.

وی با بیان این که چرا در این روزها فقط از تغییرات حرف می زنند، خاطر نشان کرد: چرا کسی از مشکلات حرفی نمی زند. ما تیمی را تحویل گرفتیم که پر از مشکلات بود. مگر چقدر کاشته ایم که انتظار برداشت زیادی هم داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: اگرعجله دارند بگویند برویم، می رویم. در ایران فقط می خواهند مهره بسوزانند، هنوز تیم به نیم فصل نرسیده نتیجه می خواهند.

درخشان افزود: البته این فقط مربوط به مربیان داخلی است و برای مربیان خارجی هر طوری هم که نتیجه بگیرند این فشارها وجود ندارد. به آنان به دلیل این که قراردادهای سنگین دارند، فرصت می دهند.

وی با اشاره به این که برای آمدن به پرسپولیس مطالبه سه میلیاردی نداشته است گفت: اگر برای قبول مسئولیت در این تیم طلب سه میلیارد می کردم، خوب بود و امروز نمی توانستند به راحتی حرف از رفتن بزنند حالا که این رقم را نگفتیم حرف از تغییر می زنند.

وی درخصوص مربیان خارجی و اینکه می گویند برای موفقیت تیم تضمین می دهند، گفت: اگر مربیان خارجی تضمین می دهند من هم می دهم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نتیجه هفته گذشته تیمش برابر تیم پدیده و اینکه مرزبان معتقد بوده اگر بازیکنان خارجی تیمش بودند، برابر پرسپولیس شکست نمی خورد، گفت: به مرزبان احترام می گذارم اما این صحبت او را قبول ندارم. ما در آن دیدار با اقتدار بازی کرده و بر اساس تاکتیک این تیم را شکست دادیم.

درخشان درباره اینکه آیا به او هشدار داده اند، گفت: هنوز هشداری به من داده نشده است.

وی درباره دیدار فردای تیمش برابر تیم صبای قم نیز گفت: صبا تیم ضعیفی نیست و حریف قدرتمندی است و کار سرخپوشان برابر این تیم راحت نخواهد بود با این همه برای سه امتیاز به میدان می رویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره دیدار این تیم مقابل لخویای قطر نیز گفت: پرسپولیس با منتخب تیم های آسیا و اروپا بازی دارد و امیدواریم از تمام توان خود برای کسب نتیجه مطلوب استفاده کند.

دیدار تیم های پرسپولیس و صبای قم فردا(پنج شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز