خبرگزاری کار ایران

نباید فرصت شوتزنی بدهیم؛

مکوندی: ادینیو از بهترین‌هاست / امیدوارم روند گل‌نخوردنمان ادامه داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۹۳

هم و غم مان این است که فرصت شوتزنی را به حریف ندهیم اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و ممکن است این اتفاق هم بیفتد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به زهرداربودن خط حمله تراکتورسازی از لزوم مهار ادینیو مهاجم گلزن این تیم گفت.

به گزارش ایلنا، بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: تراکتور تیم قدرتمندی است و با ما تفاوت‌های زیادی با ما دارد، چون ما در انتهای جدول قرار داریم. تراکتورسازی به ۳ امتیاز این دیدار برای صدرنشینی نیاز داد اما ما هم برای فرار از قعر جدول به این امتیازات احتیاج داریم.

مکوندی افزود: در هفته های اخیر امتیازات بدی به دست نیاوردیم اما باید نتایج بهتری بگیریم تا بتوانیم در هفته های آینده به این شرایط ادامه دهیم و با خیال راحت مسابقات را دنبال کنیم. درباره محرومان هم باید بگویم تیغ نورد را به دلیل ۳ اخطاره بودن در اختیار نداریم.

وی با اشاره به حضور ادینیو در نوک پیکان خط حمله تراکتور اضافه کرد: او یکی از بهترین‌هاست و گل های زیادی به ثمر رسانده است. ادینیو بازیکن خطرناکی است که باید مراقب او باشیم. البته سایر بازیکنان تراکتور هم خطرناک‌اند. ۳ هفته است دفاع مان بهتر شده و گلی نخورده‌ایم و امیدوارم این روند در این بازی هم ادامه پیدا کند.

مکوندی در پایان اظهار کرد: قبلا هم با تیم هایی مثل تراکتورسازی که قدرت شوتزنی بالایی دارند بازی کردیم. هم و غم مان این است که فرصت شوتزنی را به حریف ندهیم اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و ممکن است این اتفاق هم بیفتد. البته اگر این اتفاق بیفتد دروازه بان خوب ما می تواند برابر آنها مقاوت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز