خبرگزاری کار ایران

راه‌های نفوذ حریف را بستیم؛

تارتار: پرسپولیس با همه نفراتش به مصاف ما آمده بود / من به طهماسبی و تیمم اعتماد داشتم

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۰۴

حضور طهماسبی در بازی امروز خیلی تاثیرگذار بود و او یکی از دروازه‌بان‌های آینده‌دار فوتبال ایران است. پرسپولیس امروز با همه نفراتش به مصاف ما آمد.

سرمربی تیم فوتبال صبا با بیان این‌که به دروازه‌بان و تیمم برابر پرسپولیس اعتماد داشتم، اظهار کرد راه‌های نفوذ حریف را به خوبی بستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبا گفت: ما در ساختار دفاعی خیلی خوب عمل کردیم و راه‌های نفوذ حریف را به خوبی بستیم. غیر از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه که دروازه‌بان ما خیلی خوب کار کرد، خطری روی دروازه ما ایجاد نشد اما ساختار دفاعی تیم ما همچنان دچار مشکل است و بازیکنانم باید به صحبت‌هایم توجه کنند.

وی درباره درخشش مهرداد طهماسبی مقابل پرسپولیس اظهار کرد: حضور طهماسبی در بازی امروز خیلی تاثیرگذار بود و او یکی از دروازه‌بان‌های آینده‌دار فوتبال ایران است. پرسپولیس امروز با همه نفراتش به مصاف ما آمد و اتفاقات چند هفته اخیر روی عملکردش تاثیر داشت اما من به دروازه‌بان و تیمم اطمینان داشتم.

تارتار در پاسخ به پرسشی مبنی بر داوری دیدار پرسپولیس و صبا توضیح داد: مشکلی در قضاوت این دیدار ندیدم و درباره صحنه‌ای که هواداران پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشتند، من از صحنه دور بودم و نمی‌توانم نظر خاصی درباره آن صحنه بدهم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صبای قم در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز