خبرگزاری کار ایران

هواداران کلاه‌شان را قاضی کنند؛

درخشان: صبا دست و پا می‌زد شکست نخورد / به این تیم افتخار می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۰۶

تیم‌های داخلی مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند و اگر یک امتیاز بگیرند برنده‌اند. اگر صبا مثل پدیده بازی می‌کرد می‌توانست دوام بیاورد؟

سرمربی پرسپولیس با اظهار رضایت از بازی شاگردانش تصریح کرد تاکید کرد تابع تصمیم هیات مدیره باشگاه است.

حمید درخشان در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم ومن به این تیم افتخار می کنم. ۹۰ دقیقه روی دروازه صبا حمله کردیم و حریف دست و پا می زد که گل نخورد و ما ۲۰ فرصت گل داشتیم که اگر یک گل می‌زدیم، با نتیجه بالای ۳-۴ گل برنده می‌شدیم.

درخشان درباره شعار تماشاگران علیه وی در پایان بازی اظهار کرد: درباره شعارها فقط باید بگویم باشگاه هیات مدیره و مدیرعامل دارد. آنها بازی را می‌بینند و همه دیدند تیم ما فوتبال بازی کرد، با این حال تابع تصمیم باشگاهم. معمولا هواداران زمانی که تیمشان برنده نمی‌شود موضوعی را به عنوان سمبل بیان می‌کنند، ولی امروز آن‌ها دیدند ما چه بازی ارائه دادیم و باید کلاه‌شان را قاضی کنند.

وی در ادامه با بیان این پرسش که آیا صبا خیلی قدرتمند بود که با چنگ و دندان دفاع می‌کرد؟ افزود: ما تیمی بودیم که حمله می‌کرد و بهترین بازی را انجام می‌داد آیا این صبا بود که ما را در ۱۸ قدم تسلیم کرده بود و سعی می‌کردیم گل نخوریم؟ این صبا بود که اتوبوسی دفاع می‌کرد تا گل نخورد بهترین بازیکن صبا دروازه‌بان این تیم بود که بسیاری از فرصت‌ها را مهار کرد. این همه فرصتی را که تیم ما از دست داد ندیدید؟ ما امروز همه نفرات و ستاره‌های خود را در زمین داشتیم اما ضربات آخر تبدیل به گل نشد اما تیم ما بازی خوبی انجام داد.

سرمربی پرسپولسی درباره لیگ قهرمانان آسیا و حضور پرسپولیس با این وضعیت در این رقابت‌ها اظهار کرد: امیدوارم در لیگ قهرمانان بدشانسی دست از سر ما بردارد و توپ‌های‌مان گل شوند. نوع بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با دیدارهای لیگ تفاوت دارد. تیم‌های داخلی مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند و اگر یک امتیاز بگیرند برنده‌اند. اگر صبا مثل پدیده بازی می‌کرد می‌توانست دوام بیاورد؟ در آسیا اینگونه نیست که تیم‌ها بخواهند دفاعی بازی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز