خبرگزاری کار ایران

استقلال خوزستان یک - ملوان ۳؛

پرواز قوی سپید در غبار / شاگردان ویسی فانوس به دست شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۵۳

ملوان با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و به رتبه یازدهم صعود کرد. استقلال خوزستان هم با این شکست و ۱۹ امتیاز به رده سیزدهم سقوط کرد.

تیم ملوان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک استقلال خوزستان را در اهواز شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان انزلی در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه غدیر آغاز شد که تیم ملوان در این دیدار با درخشش فرزاد حاتمی به برتری ۳ بر یک رسید.
ترکیب استقلال خوزستان: دیاکیته، موسی کولی‌بالی، میثم مجیدی، میثم بائو، سیدمهدی سیدصالحی، هادی خنیفر(۶۵چهارمحالی)، محمد طیبی، مهدی مومنی(۷۸ لامین دیاوارا)، محسن بیات، ایمان باصفا(۷۸ حمدالله ابدام) و رضا کاردوست

ترکیب ملوان: سیدحسین حسینی، عزت الله پورغاز، حسین کنعانی، عزیز معبودی، ابوالحسن جعفری، مازیار زارع، محمد آبشک، پژمان نوری، محسن یوسفی(۸۰ صادق محرمی)، فرزاد حاتمی و رضا اعتمادی(۷۳ مختاری)

برای ملوان نیمه نخست فرزاد حاتمی دقیقه ۳ و پژمان نوری دقیقه ۱۰ گلزنی کردند و سیدمهدی سیدصالحی دقیقه ۴۵ تک گل استقلال خوزستان را به ثمر رساند.

فرزاد حاتمی دقیقه ۷۶ سومین گل ملوانان را به ثمر رساند تا این تیم با فیروز کریمی به برد‌های متوالی‌اش ادامه دهد. ملوان با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و به رتبه یازدهم صعود کرد. استقلال خوزستان هم با این شکست و ۱۹ امتیاز به رده سیزدهم سقوط کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز