خبرگزاری کار ایران

باید به آکادمی باشگاه توجه کنند؛

روشن: این استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد / ابتدای فصل تیم خوبی نبسته‌ بودند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۳۰

این استقلال با وجود مدعیانی مانند نفت، سپاهان و تراکتور شانس کمتری برای قهرمانی دارد چراکه این تیم‌ها مشکلات استقلال را ندارند.

پیشکسوت تیم استقلال تاکید کرد در ابتدای فصل به قلعه‌نویی گفته بودم تیم تحت هدایتش هیچ عنوانی به دست نخواهد آورد.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تساوی تیم استقلال مقابل گسترش‌فولاد تبریز بیان داشت: استقلال امسال نوسانات زیادی در نتیجه‌گیری داشته و دارد. آنها می‌خواهند قهرمان شوند و به همین دلیل حتی در نیم فصل تغییرات زیادی را در ترکیب اصلی خود ایجاد کردند و این تغییرات نشان می‌دهد در ابتدای فصل تیم خوبی نبسته‌ بودند.

وی ادامه داد: این تغییرات شاید در ۲-۳ بازی نتیجه بدهد اما باز هم شاهد عدم نتیجه‌گیری تیم خواهیم بود، چراکه بازیکنان از آکادمی استقلال نیستند. این استقلال با وجود مدعیانی مانند نفت، سپاهان و تراکتور شانس کمتری برای قهرمانی دارد چراکه این تیم‌ها مشکلات استقلال را ندارند.

روشن خاطرنشان کرد: کار وزارت‌ورزش در محدود کردن بودجه ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خیلی خوب بود. ضمن اینکه دیگر اجازه نمی‌دهند مانند یکی از مدیران قبلی استقلال از جیب چک بکشند که این کار هم ارزشمند است.

این پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به امیر قلعه‌نویی هم گفتم با این تیم امسال هیچی نمی‌شود و باید برای موفقیت به آکادمی باشگاه توجه شود و بازیکنان در آنجا پرورش یافته و به تیم بزرگسالان اضافه شوند.

روشن همچنین با اشاره به شکایت قلعه‌نویی از فردوسی‌پور نیز گفت: مگر همین فردوسی‌پور کسی نبود که قلعه‌نویی زمانی که سرمربی تیم ملی بود همراه خود به مکزیک برد، حالا چه اتفاقی افتاده از او شکایت کرده؟ مانند همین اتفاق سال گذشته در مورد حجت‌الاسلام علیپور افتاد…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز