خبرگزاری کار ایران

حسن برتری‌جویی در ما ایجاد شده؛

عبدی: غیرت‌ایرانی مقابل تیم چند ملیتی لخویا می‌ایستد / مذاکره با قطبی و برانکو تمرکز ما را به هم زد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۰۹۵

تیم ما در حال حاضر خیلی خوب بازی می‌کند و عملکردی که مقابل پدیده و صبا داشتیم را مدت‌ها بود از پرسپولیس ندیده بودیم و طرح چنین مسائلی فقط تمرکز تیم را به هم می‌زند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد هر چند لخویای قطر یک تیم چند ملیتی است و هزینه کلانی برای جذب بازیکنانش کرده اما پرسپولیس با غیرت‌ایرانی و حمایت هواداران‌شان نتیجه خوبی مقابل نماینده قطر در لیگ قهرمانان آسیا خواهد گرفت.

گفت‌وگوی حسین عبدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* با توجه به تساوی مقابل صبای قم شرایط تیم چطور است؟
هر چند مقابل صبای قم نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم اما چیزی که خیلی مشخص است اینکه بچه‌های ما از این مساوی اصلاً راضی نبودند چون خود را بالاتر از حریف می‌دانند و مساله خیلی‌خوبی است که حس برتری‌جویی را در خود می‌بینند. بچه‌ها از اینکه مقابل صبا نتیجه نگرفتند خیلی ناراحت بودند و این مساله حس برتر بودن نسبت به حریف را ایجاد می‌کند. ما بازی خوبی انجام دادیم و صبا هم خیلی‌خوب دفاع کرد. البته آنها می‌خواستند به دروازه ما حمله کنند اما نمی‌توانستند. به هرحال شرایط تیم ما خیلی بهتر شده اما باید نتیجه هم بگیریم تا وضعیت ما کاملاً مطلوب شود.

* هواداران از نتایج‌پرسپولیس ناراضی‌اند و در ورزشگاه‌ یکسری‌ها شعارهایی دادند. در این رابطه چه نظری دارید؟
من احترام زیادی برای هواداران قائل هستم. بیشتر عمرم را با آنها بوده‌ام. من از ۱۳-۱۴ سالگی در پرسپولیس بوده‌ام و هواداران به ما انگیزه داده‌اند. پرسپولیس مال مردم است و اگر هواداران به ما کمک می‌کنند باید اعتراض آنها را هم تحمل کنیم تا بتوانیم بهتر شویم. من از هواداران تیم تشکر می‌کنم که کنار ما هستند تا این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

* بحثمذاکره با برانکو و قطبی را نژادفلاح تایید کرده، در این رابطه چه صحبتی دارید؟
به نظر من هر مدیری می‌تواند با مربی مورد نظرش مذاکره کند اما زمان آن خیلی مهم است. این مذاکرات زمانی مطرح شد که ما پدیده را شکست دادیم. یکی از مسائل مهم در ورزش تمرکز است که نباید به هم بخورد. در فوتبال‌دنیا شاهد چنین مسائلی نیستم. چیزی که مهم است پیشرفت تیم است و اگر پیشرفت می‌خواهیم باید برنامه‌ریزی، مدیریت و بودجه لازم را در نظر بگیریم. این مسائل یک مقدار تمرکز ما را به هم زد اما باید مسائل را کلی ببینیم. تیم ما در حال‌حاضر خیلی‌خوب بازی می‌کند و عملکردی که مقابل پدیده و صبا داشتیم را مدت‌ها بود از پرسپولیس ندیده بودیم و طرح چنین مسائلی فقط تمرکز تیم را به هم می‌زند.

* به نظر شما این رفتارهای نژادفلاح حرفه‌ای است؟
بحثهر چه که باشد باید در جهت پیشرفت تیم باشد و اگر پیشرفتی در تیم بوده باید کمک کرد تا سرعت آن بیشتر شود. هر رفتاری که به پیشرفت تیم کمک کند خوب است و اگر کمک نکند خوب نیست. باید دست به دست هم دهیم تا تیم به سمت شرایط بهتر برود.

* اولین بازی شما در آسیا مقابل لخویای قطر است. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
من بازی لخویا را دیدم. تیم خیلی‌خوبی دارند. این تیم ۱۵ بازیکن خارجی دارد که اکثر آنها چند ملیتی هستند و ۴ بازیکن آسیایی هم در این تیم هستند که یک تیم بین‌المللی محسوب می‌شوند اما ما هم پرسپولیس هستیم و اینجا ایران است و از همین‌جا پیغام خیلی محکمی به تیم‌های آسیایی می‌دهیم چراکه با کمک هواداران دست در دست هم با قدرت تمام در مقابل تیم‌های چند ملیتی می‌ایستیم. ممکن است آنها برای بازی‌کردن به ستاره‌های خود پول‌های کلان بدهند اما اینجا ایران است و با غیرت‌ایرانی بازی خیلی‌خوبی انجام خواهیم داد.

* به پیروزی مقابل لخویا چقدر امیدوار هستید؟
بازی‌های اول در چنین تورنمنت‌هایی همیشه مهم است، چون با برد در بازی اول درصد صعود تیم بالا می‌رود اما این نظریه برای هر دو تیم یکسان است. ما باید خیلی مراقب باشیم و جلوی اتفاقات خاص را بگیریم. اگر ۳ امتیاز این بازی را بگیریم بعد از چند سال می‌توانیم از گروه‌ خود صعود کنیم. تمرکز ما روی بازی‌دقیق و بدون‌ریسک است و برای کسب ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز