خبرگزاری کار ایران

دوستان قضیه را پررنگ می‌کنند؛

اکبری: محمد موسوی بزرگتر از زیدان است / نه حرف رکیکی زد، نه فحش داد!

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۲۲

اینکه می‌‌گویند موسوی فحش داده، درست نیست. اعتراض او به داور به خاطر یک امتیاز حساس بود و کارت هم گرفت…

دیدار تیم‌های والیبال پیکان و وزارت دفاع با حاشیه‌های زیادی همراه بود. به خصوص نوع اعتراض‌های محمد موسوی بازیکن ملی‌پوش پیکان که حاضران در سالن والیبال را شوکه کرد اما سرمربی این تیم دفاع تمام قدی از مدافع تیمش دارد و مدعی شد که اتفاق خاصی نیفتاده که قضیه را اینقدر پررنگ کرده‌اند.

گفت‌وگوی پیمان اکبری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

گویا در بازی شما و وزارت‌دفاع نوع اعتراض‌های محمد موسوی به داور و بازیکنان حریف زیبنده یک بازیکن ملی‌پوش نبوده، در این رابطه چه صحبتی دارید؟
در کل مساله خاصی نبوده و دوستان قضیه را پررنگ می‌کنند. از این اتفاقات در ورزش خیلی زیاد می‌افتد اما موسوی نه حرف رکیکی زده و نه فحش داده است و فقط به داور اعتراض کرد و امتیاز را هم ما از دست دادیم. البته باشگاه جلسه گذاشته‌ایم و متذکر شدیم که اگر این اتفاقات نیفتد، خیلی بهتر است چراکه این مسائل زیبنده نیست. اینکه می‌‌گویند موسوی فحش داده است، درست نیست. اعتراض او به داور به خاطر یک امتیاز حساس بود و کارت هم گرفت. به هرحال موسوی در میادین بین‌المللی بازی کرده و به بحثویدئو چک عادت کرده و نظرش این بود داور اشتباه کرده و اعتراض کرد. خودم موافق این حرکت موسوی نبودم اما داور به او کارت داد و قضیه تمام شده و هیچ‌گونه توهین و فحشی نبوده است.

اما شاهد عینی خبر از فحاشی محمد موسوی داده‌اند؟
این شاهدان عینی چه کسانی هستند؟

خبرنگاران حاضر در سالن این اخبار را داده‌اند و حتی دوربین‌های تلویزیونی این صحنه‌ها را ثابت کرده‌اند؟
پس چرا پخش نکردند و ننوشته‌اند؟

این اتفاقات از تلویزیون پخش شده و در روزنامه‌ها هم نوشته‌اند اما انگار شما ندیده و نخوانده‌اید؟
بالاترین مرجع داور اول است و می‌توانید از داور اول مسابقه سوال کنید. فکر نمی‌کنم شاهد عینی از داور اول به بازیکن نزدیک‌تر باشند یا خود ما که کنار زمین در نزدیکی بازیکن هستیم.

وقتی موسوی کاپیتان نیست چرا به داور اعتراض می‌کند؟ مگر کاپیتان نباید به داور اعتراض کند؟
موسوی کاپیتان تیم ما نیست اما در برخی از مواقع هست چون بچه‌ها مدام در زمین تعویض می‌شوند و کاپیتان دوم من موسوی است و می‌تواند با داور صحبت کند.

نگران گسترش این رفتارها و پرخاش‌ها نیستید؟
من اینجا کلاس اخلاق باز نکرده‌ام و بحثفنی با من است. در تمام رشته‌ها این مسائل را می‌بینید و این اتفاقات در والیبال نسبت به خیلی از رشته‌ها کمتر است و کمترین حاشیه‌ را داریم و یکی از دلایل موفقیت والیبال ما هم کم‌حاشیه بودن آن است. اصلاً مگر زیدان در جام‌جهانی بازیکن حریف را نزد؟ پس چرا به موسوی می‌پردازید؟

اما موسوی هم هر وقت زیدان شد، این کارها را بکند؟
موسوی در والیبال ما بزرگ‌تر از زیدان در فوتبال دنیا است.

به نظر می‌رسد شما اشتباه می‌کنید چون زیدان قهرمان جام‌جهانی، بهترین بازیکن‌ سال جهان و قهرمان لیگ‌قهرمانان اروپا شده بود و موسوی هرگز به چنین افتخاراتی دست نیافته؟
به نظر من موسوی بزرگتر از زیدان است، چون بهترین مدافع والیبال جهان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز