خبرگزاری کار ایران

بعد از نشست با نژادفلاح؛

عابدزاده: هواداران پرسپولیس بزرگی خود را نشان می‌دهند / بازیکنان باید خود را باور کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۱۳

بازیکنان اگر پشت هم باشند می‌توانند به نتایج خوب هم برسند، البته پیش از همه خیلی مهم است هواداران برای تشویق تیم و انگیزه دادن به بازیکنان به ورزشگاه بیایند.

احمدرضا عابدزاده گفت: بازیکنان باید خودشان را باور کنند و هواداران می‌توانند با حضور در ورزشگاه در بازی سه‌شنبه نشان بدهند پرسپولیس چه در ایران و چه در آسیا چه تیم بزرگ و پرطرفداری است.

به گزارش ایلنا، دروازه‌بان سابق تیم‌های ملی و پرسپولیس که امروز برای دیدار با قائم‌مقام و مسوول امور اجرایی باشگاه پرسپولیس در محل باشگاه حضور پیدا کرده بود، افزود: نژاد فلاح از مدیران با سابقه در ورزش و باشگاه پرسپولیس است و به این جهت حضور او می‌تواند شرایط خوبی را ایجاد کند.

وی ادامه داد: او سال‌ها در هیأت مدیره پرسپولیس حضور داشته است. این مساله باعثمی‌شود، تازه دنبال کسب اطلاعات و تجربه نباشد. از مسائل تیم، مشکلات باشگاه و سختی‌هایی که وجود دارد، اطلاع کافی دارند. نژاد فلاح مدیریت ورزش تهران را نیز بر عهده داشته و از این جهت نیز تجارب خوبی دارند که قطعا در این حوزه به کار خواهد آمد.

عابدزاده با اشاره به در پیش بودن اولین بازی سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید خودشان را باور کنند و در این صورت اگر پشت هم باشند می‌توانند به نتایج خوب هم برسند، البته پیش از همه خیلی مهم است هواداران برای تشویق تیم و انگیزه دادن به بازیکنان به ورزشگاه بیایند.

وی در پایان افزود: آنها می‌توانند نشان بدهند پرسپولیس چه در ایران و چه در آسیا، چه تیم بزرگی است و من امیدوارم روز سه‌شنبه هواداران زیادی را در ورزشگاه آزادی ببینیم و این حضور آنها قطعا روی تیم هم تاثیر خوب می‌گذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز