خبرگزاری کار ایران

شرایط روحی و بدنی خوبی داریم؛

مهاجری: بازی حساس و دشواری پیش‌رو داریم / همدانی‌ها برای جبران می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۱۵

چهره تیم‌های مدعی صعود به لیگ‌برتر، قبل از پایان سال‌جاری مشخص می‌شود و درصددیم با کسب امتیازهای کامل، شرایط صعود خود را فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد برد مقابل پاس‌همدان را گامی بلند برای نزدیک‌شدن به صدر جدول لیگ دانست.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری با بیان این مطلب گفت: بازی حساس و دشواری را مقابل پاس همدان داریم و امیدواریم با ارائه یک بازی هوشمندانه و تاکتیکی و کسب ۳ امتیاز به صدر جدول نزدیک شویم. پس از شکست در هفته‌گذشته مقابل شهرداری‌تبریز، بازیکنان هم اکنون به شرایط خوب روحی و بدنی رسیده‌اند.

سرمربی سیاه‌جامگان با بیان اینکه هر دو تیم برای برد به میدان می‌روند، اظهار کرد: کسب امتیاز کامل این بازی، مسیر رسیدن به صدر جدول را برای هر دو طرف هموار می‌کند. در دور رفت، پاس‌همدان در مشهد مقابل ما تن به شکست داد و در این دیدار به دنبال کسب ۳ امتیاز و جبران نتیجه رفت خواهد بود.

وی گفت: مرتضی فلاحتی بازیکن تاثیرگذار تیم را به علت اخراج در بازی هفته‌گذشته در اختیار نداریم و امیدواریم امروز روز خوب ما در همدان باشد. چهره تیم‌های مدعی صعود به لیگ‌برتر، قبل از پایان سال‌جاری مشخص می‌شود و درصددیم با کسب امتیازهای کامل، شرایط صعود خود را فراهم کنیم.

در چارچوب هفته‌پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، شاگردان داوود مهابادی در همدان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه سوم اسفندماه پذیرای سیاه‌جامگان مشهد خواهند بود. پاس‌همدان و سیاه‌جامگان مشهد به ترتیب با ۲۶ و ۲۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول لیگ دسته یک قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز