خبرگزاری کار ایران

سرخپوشان می‌توانند صعود کنند؛

دایی: درخشان ۵ ماه چه کار کرد که الان تمرکزش به هم ریخته / پرسپولیس می‌تواند مقابل لخویا نتیجه بگیرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۹۴

هر جا باشم دلم با پرسپولیس است و از صمیم قلب دعا می‌کنم تا ببرد چون ۳۰ میلیون هوادار تیم شاد می‌شوند.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است فوتبال ایران به لحاظ فنی بالاتر از قطر است و به همین دلیل پرسپولیس مقابل لخویای قطر باید نتیجه بگیرد چرا که از حمایت هوادارانش هم برخوردار است.

گفت‌وگوی محمد دایی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

در آستانه لیگ قهرمانان آسیا اوضاع پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
ان‌شاالله که موفق باشند و ما هم دعا می‌کنیم موفق باشند چون پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد و خدا کمک کند و بچه‌ها هم همت کنند تا موفق شوند.

نژادفلاح این روزها گزینه‌های مختلفی را برای هدایت پرسپولیس مطرح کرده؛ در این رابطه چه صحبتی دارید؟
امیدوارم آن چیزی که به صلاح باشگاه است رقم بخورد و تیم سروسامان بگیرد. دعا می‌کنیم چیزی که صلاح باشگاه است اتفاق بیفتد. نژادفلاح کارش را بلد است و امیدوارم اتفاقی بیفتد که به نفع باشگاه باشد.

درخشان و عبدی اعلام کرده‌اند مطرح‌ شدن گزینه‌ها تمرکز ما را به هم ریخته، در این رابطه صحبت می‌کنید؟
الان چند ماه است آنها در تیم کار می‌کنند و این گزینه‌ها یک هفته است مطرح شده‌اند و حالا تمرکزشان به هم ریخته؟ در این ۵ ماه چه کار کرده‌اند که الان تمرکزشان به هم ریخته است.

یعنی اگر این گزینه‌ها مطرح نمی‌شد هم اتفاق‌خاصی در پرسپولیس نمی‌افتاد؟
مطمئناً اتفاق خاصی نمی‌افتاد. من نمی‌خواهم راجع به این کادر صحبت کنم و نیازی هم نیست که صحبت کنم، حالا این حرف‌ها بهانه است یا نه خودشان می‌دانند اما هر حرفی که زده شود، آن کسی که باید قضاوت کند، مردم هستند.

بازی با لخویای قطر را چطور می‌بینید؟
فوتبال ایران به لحاظ فنی سرتر و بالاتر از قطر است و استعدادهایی که ما داریم و سابقه‌ای که در فوتبال داریم بالاتر از قطر است. از نظر مهره هم پرسپولیس باید بالاتر لخویا باشد و باید تلاش کنند تا نتیجه بگیرند. قطعا در این بازی پرسپولیس از طرف ۵۰-۶۰ هزار نفر در استادیوم حمایت می‌شود و با حمایت هواداران برنده از زمین بیرون می‌آیند. من هم هر جا باشم دلم با پرسپولیس است و از صمیم قلب دعا می‌کنم تا ببرد چون ۳۰ میلیون هوادار تیم شاد می‌شوند.

به نظر شما پرسپولیس از گروهش صعود می‌کند؟
این مساله بستگی به همت و تلاش بچه‌ها دارد و کل مجموعه باید تلاش کنند تا موفق شوند. فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما موفقیت تیم به غیرت، همت و تلاش کادرفنی بچه‌ها بستگی دارد ضمن اینکه مدیریت هم باید شرایط را فراهم کند تا نتیجه بگیرند اما با توجه به استعداد و توانایی که بچه‌های پرسپولیس دارند باید از این گروه صعود کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز