خبرگزاری کار ایران

بدهکاریم و فقط می‌توانیم بخندیم؛

کفاشیان: بحثبرکناری‌ام مطرح نیست / انتخابات هیات‌تهران سالم بود / داوری‌ها مشکوک نبوده

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۲۳

فدراسیون بدهکار بزرگ است / تابع نظر مجمع هستم / ارتقاء جایگاه فوتسال بایدکارشناسی باشد / خسوس به خاطر پول قهر نمی کند / انتخابات هیات تهران هیچ شائبه‌ای نداشت / ۲ میلیارد بدهی داریم / داوری‌ها مشکوک نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای چندمین بار و به صراحت می گویم که بحثبرکناری ام در مجمع آینده فدراسیون فوتبال مطرح نیست و تا زمانی که هستم با قدرت به کارم ادامه خواهم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که در حاشیه دیدار تیم های فوتسال تاسیسات دریایی و گیتی پسند در سالن هندبال سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب در مورد قوت گرفتن شایعات برکناری اش در مجمع آینده فدراسیون فوتبال افزود: صریح و قاطع می گویم که چنین بحثی مطرح نیست و اینها تنها شایعه است.

وی افزود: البته بنده همواره اعلام کردم که تابع نظر مجمع هستم و هر زمان مجمع تشخیص بدهد که فرد شایسته تری وجود دارد، آماده ام ریاست فدراسیون را واگذار کنم.

کفاشیان در واکنش به این مسئله که چرا تاریخ دقیقی برای مجمع آینده تعیین نمی‌شود و این موضوع با اعتراض امیر عابدینی نیز مواجه شده، اظهار داشت: برگزاری مجمع و هماهنگی های آن کار ساده ای نیست. ما باید دستور جلسه بدهیم، حساب‌های مالی‌مان را به دست اعضای مجمع برسانیم تا پس از بررسی در هیئت رئیسه به تصویب برسد و بعد از آن زمان مجمع را مشخص کنیم. نمی توانیم به همین شکل تاریخی برای برگزاری آن اعلام کنیم و هیچ کاری نکرده باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از سخنان خود درباره وضعیت مالی فدراسیون و بدهی های سررسیده گفت: هتل‌ها، آژانس‌های هواپیمایی، مربیان و داوران همه از ما طلب دارند و کاری هم نمی‌توان کرد. فقط می‌توانیم بخندیم. تلاش داریم تا از منابع مختلف کسری بودجه مان را تامین کنیم و امیدوارم بتوانیم به موقع مطالبات افراد و شرکت ها را پرداخت کنیم تا این موضوع برای فدراسیون مشکل ساز نشود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه چه زمانی جایگاه تشکیلاتی کمیته فوتسال به نایب رئیسی فدراسیون ارتقاء خواهد یافت، اظهار داشت: این موضوع باید در هیات رئیسه فدراسیون به تصویب برسد تا بتوانیم برای فوتسال نیز نایب رئیس انتخاب کنیم. البته این پیشنهاد مطرح شده ولی باید کار را با مطالعه و کارشناسی انجام دهیم تا این ارتقاء جایگاه به رشد فوتسال کمک کند.

کفاشیان با بیان اینکه سطح فوتسال در کشور ما بسیار بالاست و می‌طلبد که توجه زیادی به این رشته شود، خاطرنشان کرد: کمیته فنی و توسعه فوتسال نیز تشکیل شده که قرار است برای افراد حاضر در این کمیته حکم صادر شود و با این قدم بلند امیدواریم فوتسال بتواند به جایگاه واقعی خود در سطح ملی و بین المللی دست یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به این سئوال ایلنا که خسوس کاندلاس به دلیل به تعویق افتادن پرداخت دستمزدش قهر کرده و به ایران بازنمی‌گردد، گفت: درست است که ما ۶ ماه پول خسوس را نداده‌ایم و او از ما طلبکار است اما این مربی از آن آدم‌هایی نیست که به خاطر پول قهر کند. باید بگویم طلبی که اوکتاویو دارد از طلب کاندلاس بیشتر است.

کفاشیان با اشاره به طلب داوران فوتسال و اینکه آنها به این موضوع اعتراض کردند، اظهار داشت: ما به داوران فوتبال و فوتسال مجموعا حدود ۲ میلیارد بدهکاریم و فدراسیون بدهکار بزرگ است.

وی در خصوص اعتراض برخی به برگزاری شائبه‌دار انتخابات امروز هیات فوتبال استان تهران عنوان کرد: هیچ اعتراضی وجود نداشت و اعتراض‌ها یک به ۱۰ هزار هم نیست. انتخابات صحیح و سالم برگزار شد که ۴۹ نفر رأی دادند و ۴۷ رأی برای شیرازی بود. درست است که کاندیداها کنار کشیدند اما اگر آنها نیز در انتخابات حاضر می‌شدند شیرازی همین تعداد رأی را می‌آورد. او به فوتبال علاقمند است که البته تنها علاقمندی کافی نیست بلکه شیرازی کارش را به درستی انجام داده و اعضای مجمع نیز به همین دلیل به او رأی دادند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعه مشکوک بودن ۳ بازی لیگ دسته اول و اینکه قرار است داوری این بازی‌ها مورد بررسی قرار گیرد گفت: هیچ چیز مشکوک نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز