خبرگزاری کار ایران

انتخاب هیات تهران شائبه نداشت؛

کفاشیان: بعید می‌دانم مجمع ۱۸ اسفند برگزار شود / مجمع برای برکناری من اجماع ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۰۲

این حق اعضای مجمع است که با ادامه حضور من در فوتبال مخالف باشند ولی باید تمام مجمع در این زمینه تصمیم بگیرند که به نظر من چنین اجماعی در بین اعضای مجمع وجود ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برگزاری مجمع این فدراسیون نیاز به مقدمات لازم دارد گفت: بعید می‌دانم این مجمع در ۱۸ اسفندماه برگزار شود.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، ضمن بیان این مطلب افزود: برای برگزاری مجمع نیاز به آماده‌سازی گزارش مالی و رفع ابهامات موجود در این زمینه است که با توجه به فرصت کوتاهی که در اختیار داریم بعید می‌دانم تا ۱۸ اسفند این گزارش آماده شود و به احتمال زیاد برگزاری مجمع به سال آینده موکول خواهد شد.

کفاشیان درباره مخالفت برخی از اعضای‌مجمع با ادامه ریاست وی در فدراسیون‌فوتبال گفت: بنده به نظر اعضای‌مجمع احترام می‌گذارم و تصور می‌کنم این حق اعضای‌مجمع است که با ادامه حضورم در فوتبال مخالف باشند ولی باید تمام مجمع در این زمینه تصمیم بگیرند که به نظرم چنین اجماعی در بین اعضای مجمع وجود ندارد.

وی درباره ابهامات موجود در انتخابات ریاست هیات‌فوتبال‌تهران اظهار داشت: این انتخابات یک‌سال بود به دلیل بهانه‌گیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان‌تهران برگزار نشده بود و ما با هماهنگی‌هایی که ۲ هفته پیش و قبل از برکناری نژاد‌فلاح با او انجام دادیم، تاریخ سوم اسفندماه را برای برگزاری این مجمع نهایی کردیم، هر چند برگزاری آن با جلسه تودیع و معارفه گرشاسبی همزمان شد و تا حدودی ناهماهنگی‌هایی در این زمینه به وجود آمد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: به نظرم این مجمع هیات‌تهران هیچ شائبه‌ای نداشت و شیرازی با ۴۷ رأی با اکثریت‌آرا به ریاست انتخاب شدند و به اعتقادم باید به نظر اعضای‌مجمع احترام بگذاریم چراکه هیچ اعتراضی در این زمینه وجود نداشت و همه چیز در عین دموکراسی برگزار شد.

کفاشیان در بخش پایانی سخنان خود در مورد وضعیت فوتبال‌تهران و اینکه آیا از عملکرد شیرازی ظرف ۸ سال گذشته راضی هستید یا نه، گفت: به هر حال باید با سرمایه‌گذاری بیشتر و توجه به تیم‌های پایه این استان شرایط بهتری را در فوتبال‌تهران به عنوان سمبل فوتبال کشور فراهم کنیم که تصور می‌کنم بخشی از این کاستی‌ها به خود فدراسیون‌فوتبال برمی‌گردد که ما نتوانستیم امکانات مناسب را فراهم کنیم اما امیدوارم در دوره جدید مدیریت شیرازی بتوانیم با یک بازنگری در برنامه‌های گذشته و تخصیص اعتبارات بهتر فوتبال‌تهران را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز