خبرگزاری کار ایران

با چک‌برگشتی که نمی‌شود تمرکز داشت؛

محمدی: مشکلات‌مالی تاثیرش را روی نفت‌ گذاشت / برگشتیم به خانه اول‌‌مان در جدول!

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۲۵

شب عید نزدیک است و هزینه‌ها بالا و همین مسئله به روحیه تیم ما صدمه می‌زند و بچه‌ها نمی‌توانند تمرکز کنند. چند تا از بچه‌های تیم ما چک برگشتی دارند و تمرکز لازم را ندارند

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: در این مدت فقط وعده و وعید شنیده‌ایم اما برای حل مشکلات‌مالی‌ هیچ اتفاقی نیفتاده است.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما در مقطع بسیار حساسی از فصل هستیم و مشکلات‌مالی تیم‌ همچنان پابرجا است. در این مدت فقط وعده و وعید شنیدم اما هیچ اتفاقی نیفتاده و مشکلات‌مالی‌ ما همچنان پابرجاست و هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است.

وی ادامه داد: مشکلات‌مالی ما حل نشده و اثر آن را روی تیم می‌بینیم چراکه با یک باخت به خانه اول‌مان برگشتیم. الان ۸ هفته به پایان لیگ باقی مانده و سخت‌ترین بازی‌های ما الان است که هرکدام حکم فینال را دارد. ملوان شش امتیاز از ما عقب بود و الان ۲ امتیاز از ما جلوتر است که نشان می‌دهد توجهات به تیم ما کمتر شده و کارهایی که باید انجام می‌دادند را انجام نداده‌اند.

محمدی در مورد عملکرد تیمش در هفته‌های اخیر گفت: برخی می‌گویند نفت مسجدسلیمان فوتبال خوبی بازی می‌کند اما یک سوال از شما دارم؛ آیا به فوتبال خوب امتیاز می‌دهند؟ ما باید نتیجه بگیریم و برای ما الان امتیاز از همه چیز مهمتر است تا به ساحل آرامش برسیم.

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در مورد تلاش مدیران‌باشگاه برای حل مشکلات‌مالی تیم اظهار داشت: قبل از اردوی بندرعباس به ما وعده دادند و اعضای هیات‌مدیره و رئیس هیات‌مدیره و حتی استاندار خوزستان هم با ما صحبت کرد و حتی گفتند ۵ میلیارد تومان پول آمده اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. رضائیان به عنوان مدیرعامل باشگاه تلاش می‌کند اما مشکلات بچه‌ها زیاد است. به هرحال شب عید نزدیک است و هزینه‌ها بالا و همین مساله به روحیه تیم ما صدمه می‌زند و بچه‌ها نمی‌توانند تمرکز کنند. چند تا از بچه‌های تیم ما چک‌برگشتی دارند و تمرکز لازم را ندارند.

وی ادامه داد: حیف است این تیم با تماشاگرانی که دارد دچار چنین مشکلاتی شود. مردم مسجدسلیمان این تیم را خیلی دوست دارند و کمترین بودجه هم مربوط به نفت بوده و اگر پول تزریق کنند تیم ما جان می‌گیرد و می‌تواند مردم خوزستان و بختیاری‌ها را خوشحال کند.

محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر مشکلات‌مالی نفت مسجد سلیمان حل نشود چه اتفاقی می‌افتد، گفت: حکایت نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب است و اگر خدای ناکرده نفت سقوط کند، آن موقع ۲۰ میلیارد تومان هم بیاورند دیگر فایده‌ای ندارد. الان باید پول بدهند تا تیم روحیه بگیرد تا نتایج خوبی کسب کنیم اما وقتی بازی‌ها تمام شود پول دادن دیگر فایده‌ای ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز