خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیته انضباطی؛

محرومیت و جریمه کرار افزایش یافت / ۳ جلسه محرومیت برای هافبک‌عراقی

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۴۲

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی محرومیت ۲ جلسه ای کرار جاسم را به ۳ جلسه و جریمه نقدی این بازیکن را از ۵ به ۲۰ میلیون ریال افزایش داد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص کرار جاسم بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران صادر کرد.

به گزارش ایلنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره اعلام کرد: با توجه به درخواست تجدید نظرخواهی باشگاه استقلال تهران نسبت به رای انضباطی کرار جاسم و بررسی های صورت گرفته، دلایل و مدارکی که دال بر بی گناهی بازیکن متخلف باشد، مشاهده نکرده و با توجه به رفتار غیر ورزشی وی و امتناع و نافرمانی از اجرای دستور مقام رسمی مسابقه و با توجه به اینکه تنبیهاتی که در سوابق انضباطی این بازیکن بوده، تاکنون موثر واقع نشده است، این کمیته طبق بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی بازیکن تیم استقلال تهران را به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم کرد و وی باید مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی نیز پرداخت کند.

طبق اعلام کمیته انضباطی صدور دستور موقت برای استفاده باشگاه‌استقلال از این بازیکن در روز جمعه یکم اسفندماه برابر تیم گسترش‌فولاد تبریز مطابق اختیارات رئیس کمیته انضباطی و صرفا برای همان دیدار بوده تا این کمیته بتواند در اولین فرصت اداری موضوع را پیگیری و رای را صادر کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو هفته قبل جاسم کرار هافبک بازیساز تیم فوتبال استقلال تهران را به دلیل برخورد با داور دیدار این تیم با سایپای البرز در هفته نوزدهم لیگ برتر از همراهی تیمش در دو دیدار محروم و ۵ میلیون ریال جریمه کرده بود.

مدیریت و کادر فنی تیم فوتبال استقلال علیرغم اینکه این رای قطعی اعلام شده درخواست تجدید نظر کرده بودند که رئیس فدراسیون فوتبال نیز با آن موافقت کرد و این حکم در جریان بازی این تیم با گسترش فولاد اجرا نشد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر در تهران میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز