خبرگزاری کار ایران

به حاشیه‌کشاندن تیم درست نیست؛

شاهرودی: پرسپولیس کار خیلی سختی مقابل لخویا دارد / نباید به درخشان و تیم استرس وارد می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۷۸

با این وضعیت بازیکنان درست تمرین نمی‌کنند چون نمی‌دانند درخشان ماندنی است یا رفتنی و بهتر است در مورد سرمربی تیم شفاف صحبت کنند

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مدیران‌باشگاه قبل از هرکاری باید تکلیف درخشان را روشن کنند چون با این شرایط که هر روز یک مربی را به عنوان جانشین او معرفی می‌کنند، تیم آرامش ندارد و نمی‌توانند با تمرکز کامل کار کنند.

گفت‌وگوی رضا شاهرودی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* در آستانه بازی با لخویا در لیگ قهرمانان آسیا شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
پرسپولیس وقتی پدیده را برد شرایط یک مقدار خوب شد اما صبای‌قم را که از بقیه ضعیف‌تر بود نتوانست ببرد. البته مقابل صبا توپ‌های بچه‌ها گل نشد و نتوانستند ببرند و روی سکوها شعارهایی دادند که شرایط بدی برای تیم ایجاد کرد. به هر حال فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و امیدوارم در آسیا بچه‌ها متفاوت‌تر عمل کنند.

* چه شناختی از لخویا قطر دارید؟
به نظرم خیلی قوی است و چند بازیکن اروپایی دارد. پرسپولیس کار خیلی سختی دارد. ما اینجا صبا را نمی‌توانیم ببریم اما امیدواریم لخویا را ببریم. متاسفانه الان در پرسپولیس ما بازیکنانی را نمی‌بینیم که چند بازی پشت سر هم خوب باشند و در یک بازی خوب هستند و چند بازی بد عمل می‌کنند. نمی‌دانم اینها چطور تمرین می‌کنند که چنین شرایطی دارند.

* هر روز یک گزینه به‌عنوان جانشین درخشان معرفی می‌شود، این چه تاثیری روی تیم دارد؟
پرسپولیس الان به آرامش نیاز دارد. اگر می‌خواهند درخشان را بیرون کنند خیلی شفاف بگویند اما اگر تا آخر فصل می‌خواهند او را نگه دارند این کارها و به حاشیه‌کشاندن تیم درست نیست و فقط به پرسپولیس ضربه می‌زند. باید حرفه‌ای فکر کنیم و اعلام مذاکرات با بقیه مربیان و به حاشیه کشاندن تیم کار درستی نیست. اینکه به تیم و درخشان استرس وارد می‌کنند، خوب نیست و بازیکنان با این شرایط برای درخشان تره خرد نمی‌کنند.

* به نظر شما درخشان در پرسپولیس بماند بهتر است یا مربی خارجی بیاورند؟
مربی خارجی که در ایران کار کرده باشد و شناخت داشته باشد، بد نیست اما با این شرایطی که پرسپولیس دارد فرگوسن هم بیاید نمی‌تواند کاری بکند چون شرایط تیم بد است. عوض‌کردن مربی و عواقب آن غیرقابل پیش‌بینی است و معلوم نیست جواب بدهد یا نه اما تکلیف‌درخشان را روشن کنند، نه اینکه هر روز یک حرفی بزنند و یک حاشیه جدید درست کنند. با این وضعیت بازیکنان درست تمرین نمی‌کنند چون نمی‌دانند درخشان ماندنی است یا رفتنی و بهتر است در مورد سرمربی تیم شفاف صحبت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز