خبرگزاری کار ایران

ایرادمی گیرندچون روی من حساس‌اند؛

صادقیان: لخویا بازی سختی مقابل ما دارد / با بهترین نمایش ممکن ۳ امتیاز را می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۲۳

به هرحال از من انتقاد هست چون هواداران از من انتظار بالایی دارند و ایراد می گیرند چون روی من حساس هستند. وقتی از کسی انتظاری نباشد، برای کسی هم مهم نیست که چطور بازی می‌کند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است لخویای قطر یک تیم اروپایی و کاملاً حرفه‌ای است که از نظر پول و امکانات با آنها قابل مقایسه نیستند اما با حمایت هواداران خود می‌توانند مقابل چنین تیم قدرتمندی نتیجه بگیرند.

گفت‌وگوی پیام صادقیان با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

در آستانه بازی با لخویا قطر شرایط پرسپولیس چطور است؟
شرایط بد نیست و خدا را شکر اوضاع ما خوب است. بچه‌ها برای این بازی آماده‌اند و امیدواریم نتیجه خوبی مقابل لخویا بگیریم. ان‌شاالله هواداران هم بیایند و یار دوازدهم ما باشند تا نتیجه خوبی بگیریم.

چه شناختی از لخویا دارید؟
مسلماً امروز فیلم بازی آنها را می‌بینیم و مربیان حریف را برای ما آنالیز خواهند کرد. همه می‌دانند لخویا یک تیم اروپایی و بین المللی است و بازیکنان مطرح و بزرگی را به خدمت گرفته و قابل‌ قیاس با ما نیستند چه از نظر مبلغ قرارداد و چه امکانات چون مبلغ یک بازیکن آنها اندازه کل بودجه تیم ما است.

یعنی از الان مقابل لخویا بازنده هستید؟
مسلماً اینطور نیست. به هرحال ما هم پرسپولیس هستیم و پرهوادارترین تیم آسیا را داریم. هواداران می‌آیند و حمایت می‌کنند و مطمئناً لخویا بازی سختی مقابل ما دارد. با حمایت هواداران سعی می‌کنیم بهترین نمایش ممکن را داشته باشیم تا ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

شرایط خودت درحال حاضر چطور است؟
همانطور که می‌دانید من بعد از ۱۰۵ روز جلوی صبای قم به مدت ۲۰ دقیقه بازی کردم و از شرایط ایده‌آل بدنی دور بودم. الان وضعیت من خوب است و امیدوارم بتوانم در این بازی مثمرثمر باشم.

پس از بازی با صبا یکسری انتقادات از شما مطرح شد. این انتقادات چقدر روی شما تاثیر گذاشته؟
به هرحال از من انتقاد هست چون هواداران از من انتظار بالایی دارند و از من ایراد می گیرند چون روی من حساس هستند. وقتی از کسی انتظاری نباشد، برای کسی هم مهم نیست که چطور بازی می‌کند. به من حق بدهید که بعد از حدود چهار ماه برگشتم و از شرایط ایده آل دور باشم. من خوب بدنسازی کردم و تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشته‌ام اما شرایط بازی فرق می‌کند. من روز به روز بهتر می‌شوم و به دوران خوب خودم برمی‌گردم.

این انتقادات روی روحیه‌ات تاثیر منفی نگذاشته است؟
نه، تاثیری نگذاشته، چون به این انتقادات عادت کرده‌ام و در این مدت هم خیلی صبر کرده‌ام. فشار خیلی زیادی روی من بود اما این مسائل برایم مهم نیست و تلاش می‌کنم به شرایط خوبم برگردم. باید بازی کنم تا بازی به بازی بهتر شوم و به روزهای خوبم برگردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز