خبرگزاری کار ایران

صدرنشینی الان فایده‌ای ندارد؛

پورحیدری: روش فوتبال ما با همه جای دنیا فرق می‌کند / تعطیلی لیگ به استقلال ضربه می‌زند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۶۶

این موضوع به همه تیم‌های لیگ برتری و استقلال لطمه وارد می‌کند اما در فوتبال ما چنین واردی موجود دارد.

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت: در مورد محرومیت ۳ جلسه‌ای جاسم کرار، بزرگی معاون‌حقوقی باشگاه پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت ۳ جلسه‌ای جاسم کرار اظهار داشت: من نمی‌توانم در این ارتباط اظهار نظر کنم. معاون حقوقی باشگاه و افشارزاده این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

وی با اشاره به تعطیلی ۱۵ روزه مسابقات لیگ برتر گفت: این موضوع به همه تیم‌های لیگ‌برتری و استقلال لطمه وارد می‌کند اما در فوتبال ما چنین مسائلی وجود دارد. به هر حال روش فوتبال کشورمان با همه جای دنیا فرق می‌کند حتی شما می‌بینید بازی‌أهای تیم ملی، زمان را از لیگ ما می‌گیرد.

پورحیدری خاطرنشان کرد: با تمامی این مشکلات گرفتن ۱۰ امتیاز از ۴ مسابقه گذشته برای استقلال خوب است امیدوارم این روند تا پایان‌ لیگ ادامه داشته باشد. این درست که اگر در بازی با گسترش فولاد پیروز می‌شدیم، الان در صدر جدول قرار داشتیم ولی صدرنشینی الان فایده‌ای ندارد مهم این است که در پایان فصل صدرنشین باشید.

پورحیدری درباره لغو اردوی تیم استقلال در کیش گفت: گویا افشارزاده در کیش هتلی پیدا نکرده به همین دلیل اردو لغو شد. ما هم در هیات‌ مدیره سخت تلاش می‌کنیم تا مشکلات‌مالی باشگاه را برطرف کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز