خبرگزاری کار ایران

به اشتباهات فردی باختیم؛

حیدریان: حیف است هنرمندان‌ایران حذف شود / ناراحت شدم شمسایی مصدوم شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۹۷

فردا با همه وجود به مصاف لهستان می‌رویم، چرا که حیف است تیم خوب ایران در خانه حذف شود و باید دست‌کم جزو ۴ تیم مرحله پایانی باشیم.

بازیکن شماره ۱۰ تیم ملی فوتبال هنرمندان ایران معتقد است تیم ایران در بازی برابر ترکیه به اشتباهات فردی باخت و فردا با تمام وجود به دیدار لهستان می‌رود، چراکه حیف است تیم ایران در خانه حذف شود.

محمدرضا حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شکست هنرمندان ایران مقابل ترکیه گفت: متاسفانه در این دیدار به اشتباهات فردی باختیم. پس از دریافت گل چهارم فرصت‌های خوبی‌هم هم برای جبران داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم و بازنده شدیم. از طرفی من هم مصدوم بودم و آمادگی چندانی برای این بازی نداشتم.

وی درباره دیدار بعدی ایران برابر لهستان توضیح داد: شناخت چندانی از لهستان ندارم اما شنیده‌ایم این تیم بسیار فیزیکی بازی می‌کند. به هرحال فردا با همه وجود به مصاف لهستان می‌رویم، چراکه حیف است تیم خوب ایران در خانه حذف شود و دست‌کم باید جزو ۴ تیم مرحله پایانی باشیم.

حیدریان در پاسخ به پرسشی مبنی بر نقش مصدومیت نوازی در شکست ایران اظهار کرد: نوازی به خوبی عقب را جمع کرده بود و زمانی که مصدوم شد ما گل‌های دوم و سوم را دریافت کردیم. او بازیکن بزرگ و موثری است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران درباره وضعیت فعلی فوتسال نیز کشورمان گفت: متاسفانه تیم ملی پس از شکست و حذف در جام‌جهانی، در آسیا هم نتیجه خوبی نگرفت و برابر ژاپن در فینال شکست خورد. سیاست فدراسیون این است که برای فوتسال‌ایران از مربی‌اسپانیایی استفاده کند و باید دید در آینده این کادر فنی برای تیم ما چکار می‌کنند. مسابقات‌لیگ هم که بیش از بار فنی و تاکتیکی، فیزیکی شده و تیم‌ها بازی درگیرانه‌ را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

وی همچنان با اشاره به حضور مصدومیت دیروز وحید شمسایی در بازی تاسیسات‌دریایی و گیتی‌پسند و عدم حضورش در تیم هنرمندان‌ایران گفت: بدون‌شک، وحید شمسایی یکی از مفاخر ورزش‌ایران است. بازی‌های او را در تیم تاسیسات دنبال می‌کنم و از مصدومیت دیروزش هم خیلی ناراحت شدم. همیشه برای وحید آرزوی موفقیت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز